بازیکن گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران:

بازیکن گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: بازیکنان هند از باخت مقابل ایران خوشحال بودند زیرا با کادر فنی خودشان مشکل داشتند.

بازیکنان هند از باخت مقابل ایران خوشحال بودند

به گزارش گلستان 24 ؛  ابوذر مهاجر در خصوص قهرمانی تیم ملی کبدی مردان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: از نخستین اردوی آماده سازی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا هدف‌مان کسب مدال طلای این رقابت‌ها بود و به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: شرایط میزبانی اندونزی نسبت به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی ضعیف‌تر بود اما خودمان را با شرایط آنجا وفق دادیم و از همان بازی نخست گام را محکم برداشتیم.

مهاجر تصریح کرد: هند با شکست مقابل کره جنوبی به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد و ما می‌توانسیم با شکست مصلحتی در گروه خودمان دوم شویم و تا فینال به هند برخورد نکنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی و تمام بازیکنان تیم عزم خود را جزم کرده بودیم با پیروزی بر تمام رقبا قهرمان بازی‌های آسیایی شویم و هدف‌مان کسب پیروزی در تمام بازی‌ها بود.

مقام سوم مشترک ناکامی بزرگی برای کبدی هند است

بازیکن گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران با بیان اینکه هم قسم شده بودیم هند را شکست دهیم تا این تیم حتی به مدال نقره هم نرسد، گفت: رقابت اصلی کبدی در آسیا و جهان همواره میان ایران و هند بوده و سوم شدن تیم هند آن هم به طور مشترک ناکامی بزرگی برای کبدی این کشور است.

مهاجر در خصوص شرایط داوری رقابت‌ها بیان کرد: رئیس کنفدراسیون جهانی کبدی که حضورش می‌توانست روند داوری را تغییر دهد در این مسابقات حضور نداشت و در این دوره خیلی درگیر داوری نشدیم و در هر دیدار پنج امتیاز به دلیل داوری برای تیم حریف کنار می‌گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان هند پس از بازی از باخت مقابل ایران خوشحال بودند زیرا با کادر فنی خودشان مشکل داشتند.

مهاجر یادآور شد: به هر شکلی بود مدال طلا را برای نخستین بار از چنگ تیم هند در آوردیم و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

به گفته وی، با قهرمانی ما در بازی‌های آسیایی به سلطه هند در کبدی پایان دادیم و اکنون آنها از ایران ترسیده‌اند.

لازم به ذکر است؛ تیم ملی کبدی مردان ایران با سرمربی و هفت بازیکن گلستانی، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار