مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از اجرای طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه برای ۷ روستای استان خبر داد و گفت: با تسهیلاتی بانک توسعه اسلامی، بیش از ۲۹ میلیارد تومان برای ساماندهی فاضلاب روستایی ۷ روستا در نظر گرفته شده است.

طرح تصفیه‌خانه فاضلاب در ۷ روستای استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ بهزاد هرمزی در مراسم افتتاح مخزن 1000 مترمکعبی یکه‌قوز کلاله اظهار داشت: در ایام هفته دولت 16 طرح آب و فاضلاب روستایی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 5 طرح نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان افزود: این 16 طرح‌ با هزینه بیش از 11 میلیارد و 620 میلیون تومان اجرا شده است.

وی از اجرای طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه برای 7 روستای استان خبر داد و گفت: با مساعدت تسهیلاتی بانک توسعه اسلامی، بیش از 29 میلیارد تومان برای ساماندهی فاضلاب روستایی و تصفیه خانه 7 روستا در نظر گرفته شده، که توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

هرمزی گفت: مخزن یک‌هزار متری یکه‌قوز کلاله که با هزینه 611 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و آب شرب 2 هزار و 303  خانوار با جمعیت 9 هزار و 24 نفر اهالی 9 روستا را از مجتمع آبرسانی زاو تامین می‌کند.

حمیدی فرماندار کلاله نیز در این مراسم گفت:همزمان با هفته دولت 937 طرح عمرانی و اقصادی با اعتبار بیش از 58 میلیارد تومان در کلاله افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: از مجموع این پروژه‌ها،  76 طرح را بخش عمرانی با اعتبار 18 میلیارد و 600 میلیون تومان و 861 طرح دیگر را اقتصادی و اشتغال‌زا با اعتبار 40 میلیارد و 606 میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان کلاله افزود: این طرح‌ها در مجموع برای 990 نفر اشتغال ایجاد می‌کند و مهم‌ترین طرح‌ها را آب روستایی، گاز، ورزش و جوانان، طرح‌های هادی و فعالیت‌های اقتصادی اشتغالزا است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار