بازی های آسیایی 2018

عادل مجللی قایقران گلستانی و ورزشکار المپیکی بندرترکمن در رقابت های قایقرانی بخش کانو دو نفره بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی، چهارم شد.

قایقران گلستانی چهارم آسیا شد

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر اونق رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: مجللی در دور مقدماتی کانو دونفره با کسب مقام سوم به مرحله نهایی صعود کرد و در جدال نهایی به همراه هم تیمی خود پژمان دیوسالار در مسافت 200 متر به زمان 38.39 رسیده و پس از ورزشکاران چین، ازبکستان و قزاقستان، چهارم آسیا شدند.
عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 500 متر در سال 2011، مدال طلا و برنز رقابت های آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 100 و 500 متر در سال 2013 و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت.
در بندرترکمن واقع درغرب استان گلستان به علت همجواری با سواحل خزر گرایش به قایقرانی و سایر ورزش های حوزه آب زیاد است، این شهرستان دو هزار و 800 ورزشکار بیمه شده، دارد.
 

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار