سرمربی تیم جوانان ستاره گان گرگان گفت: تا سه هفته آینده بازیکنان مورد نظر کادر فنی به این تیم اضافه می‌شود.

زمانی کافی برای آمادگی مناسب در لیگ برتر نداشتیم

به گزارش گلستان 24 ؛اصغر محمودی سرمربی جوانان ستاره گان گرگان در حاشیه اولین دیدار ستاره گان در لیگ برتر با سپاهان اصفهان گفت : سپاهان تیمی قدرتمند و سابقه چند دوره قهرمانی در لیگ برتر جوانان را دارد و تیم منسجمی بود.

سرمربی ستاره گان گرگان ادامه داد : به دلیل اینکه تمرینات تیم را دیر آغاز کردیم و فقط تا شروع لیگ دو هفته تمرین انجام دادیم‌ باعث شد این بازی را واگذر کنیم .

محمودی سرمربی ستاره گان گرگان گفت : در نیمه دوم موقعیت های زیادی در مقابل این تیم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد حتی می توانستیم با چهار گل سپاهان را شکست دهیم.

محمودی با اشاره به جذب بازیکن گفت : محدودیت زمان برای بستن تیم داشتیم و توجه ما براین بود که از پتانسیل استان در ترکیب تیم استفاده کنیم و تا سه هفته آینده بازیکنان مدنظر کادر فنی به تیم اضافه می شوند.

وی با اشاره به بازیکنان‌ ملی پوش ستاره گان گفت : محمد مهرالی و امیر رضا امیرخانی بازیکنان ملی پوش ترکیب این فصل ستاره گان هستند.

وی گفت : سعی می کنیم بازی های خوبی را ارائه بدهیم و در پایان فصل جایگاه میانه جدول رده بندی قرار بگیریم.

تیم جوانان ستاره گان گرگان در هفته اول لیگ برتر فوتبال جوانان کشور میزبان سپاهان اصفهان بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر و اگذار کرد.

انتهای پیام /باشگاه خبرنگاران

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار