نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: مسئولان باید نگاه‌شان دینی و اسلامی بوده و همه مدیران و مسئولان کشور باید در خدمت مردم، نظام و انقلاب باشند و به این خدمت خود افتخار کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی: همه مدیران و مسئولان کشور باید در خدمت مردم، نظام و انقلاب باشند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی ‌در مراسم چهل سال سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار داشت: باید ببینیم که امروز تکلیف‌مان نسبت به امام حسین‌(ع) چیست و ‌چه مسئولیتی در قبال امام حسین(ع) داریم. ما باید بدانیم که چرا امام حسین(ع) به شهادت رسید و انگیزه و هدفش از قیام خود چه بود.

وی افزود: امام حسین(ع) برای احیاء دین و حاکمیت اسلام به شهادت رسید. امام حسین(ع) فدا شد تا دین و اسلام و قرآن زنده بمانند. پیامبر(ص) درخت اسلام را کاشت و در مسیر به کمال رساندن جامعه اسلامی تلاش کرد و در روز عید غدیر در خطبه‌های خود راه اسلام را تبیین کرد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: زمانی که حکومت در دست امامان دینی باشد امنیت در جامعه حاکم  می‌شود و با وجود طاغوت این امر محقق نمی‌شود و امامان ما قیام کردند و امام خمینی(ره) هم برگرفته از این قیام‌ها انقلاب را تشکیل داد و توانست 40 سال ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به ایستادگی چهل ساله انقلاب ما اظهار داشت: نگاه ملت ما اسلامی است و باید نگاه مسئولان ما هم اسلامی باشد. همان‌گونه که قیام رسول خدا و امام علی (ع) و امام حسین (ع) اسلامی و دینی بود انقلاب ما هم دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب ما 40 سال ایستادگی کرده، چون نگاه مردم ما به اسلام است، مردم انقلاب کردند که اسلام ناب محمدی پایدار بماند. همه ما باید خادم ملت باشیم، همان‌گونه که امام خمینی(ره) خود را خادم ملت می‌دانست و هم مقام معظم رهبری خود را خادم ملت می‌دانند ما مسئولان هم باید خادم ملت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: همه باید زیر پرچم حسینی باشیم چرا که این پرچم سال‌ها سینه به سینه چرخیده و به ما رسیده، باید آن را حفظ کنیم. مردم ایران در سال 57 انقلاب کردند که به دستورات دینی در جامعه عمل و ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم شود.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: امروز هم ما معتقدیم بدون ایستادن جلوی طاغوت‌ها از جمله آمریکا و غیره نمی‌شود دین خدا را حفظ کرد و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را پیش برد و همه مدافعان‌حرم هم برای باقی ماندن دین خدا و راه اهل بیت(ع) جهاد می‌کنند و جان می‌دهند. همه مدیران و مسئولان کشور باید در خدمت مردم، نظام و انقلاب باشند و به این خدمت خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار