رضا جامی، در پاسخ به سوال گلستان24؛

بعد از رحلت پیامبر (ص) ،تحریف ها تا جایی پیش رفت که فجایع بزرگی مثل واقعه عاشورا پدید آمد و نوه پیامبر را چند سال بعد با همین جعل احادیث به شهادت می رسانند.

جعل احادیث بعد از رحلت پیامبر(ص) واقعه کربلا را بوجود آورد

رضا جامی، خبرنگار وبسایت خبری اترک و فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر تحریف شخصیت امام (ره) می گوید: صحبت های مقام معظم رهبری، بسیار دقیق و موشکافانه است. همه ما شاهد این بودیم که گاهی در کشور، برخی سعی در طرح خاطراتی از امام خمینی (ره) دارند و وقایعی را به ایشان نسبت می دهند.

 

وی با اعتقاد به این که مقام معظم رهبری بسیار زیرکانه به این موضوع اشاره کردند، می گوید:  برخی از این انتسابات حتی در زمان خود امام هم صورت گرفته بود و این نشان دهنده این است که تحریف از زمان ایشان آغاز شده بود که حتی خود امام هم به این موضوع ایراد گرفته بودند و فرمودند حرف های من را به صورت مستند مطرح کنید.

جامی ادامه می دهد: بعد از رحلت امام (ره) هم چه از بیرون و چه در داخل صحبت هایی را به امام نسبت دادند. در طول تاریخ هم همین اتفاق افتاده بود. بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) جعل حدیث صورت گرفت و حرف هایی را به ایشان نسبت دادند که اصلا منتسب به ایشان نبود.

          این فعال فرهنگی میگوید: این تحریف ها تا جایی پیش رفت که فجایع بزرگی مثل واقعه عاشورا پدید آمد و نوه پیامبر را چند سال بعد با همین جعل احادیث به شهادت می رسانند. بعد از رحت پیامبر هم جانشینی امام علی (ع) هم با این جعل احادیث زیر سوال می رود.

رضا جامی با بیان این که امروز ما صحیفه حضرت امام (ره) را داریم، می گوید: این صحیفه منبع موثقی برای رجوع است. هنوز نزدیکان حضرت امام همچون مقام معظم رهبری وجود دارند و می توان اصل موضوع را فهمید و پرسو جو کرد.

 

وی معتقد است که اگر این روند خاطره گویی ادامه پیدا کند ، کسانی که از موضوعی مطلع هستند و ساکت می مانند، ظلم بزرگی به انقلاب و آرمان امام (ع) کردند.هشدار مقام معظم رهبری بسیار به موقع و بجا بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار