وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به جایگاه حساس وزارت اقتصاد و مشکلات اقتصادی مردم گفت: وزارت کار و وزارت اقتصاد از جایگاه حساس و ویژه‌ای برخوردار هستند و مسئولان در این جایگاه باید جسارت و قدرت تصمیم‌گیری و عمل درست داشته باشند.

وزیر اسبق ارشاد در مینودشت: برخی از مسئولان به‌جای "رانت‌بازی" برای آسایش مردم تلاش کنند

به گزارش گلستان 24 ؛  سید‌محمد حسینی در یادواره 23 شهید مسجد صاحب‌الزمان(عج) خوردیماق مینودشت اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط خاص اقتصادی، تصمیم‌گیری فراتر از قانون را به شورای اقتصادی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و دولت داده تا با اخلالگران اقتصادی با جدیت مبارزه کنند.

وی افزود: اکنون با این اختیارات دیگر بهانه سیکل و مراحل قانونی برای اجرای قانون در مورد اخلالگران از بین رفته و آنان به‌گفته رهبر معظم انقلاب ضمن توقیف و دستگیری اخلالگران، باید اسامی آن‌ها را اعلام کنند.

وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به واردکنندگان خودرو و موبایل که ردپای برخی مسئولان نیز بین آن‌ها دیده می‌شود، تصریح کرد: در این برهه از زمان باید مسئولان جهادی کار کنند و روحیه رزمندگان در زمان جنگ را داشته و مانند شهید رجایی در میدان عمل باشند.

وی ادامه داد: مسئولان به‌جای رانت‌بازی و آقازاده‌های آن‌چنانی تربیت کردن، باید تلاش و کوشش بیشتری کنند تا مردم در آسایش و آرامش باشند، مسئولان نباید هیچ وابستگی به دنیا و مادیات داشته باشند و هر زمان آماده جان‌فشانی و نبرد باشند.

حسینی یادآور شد: کلام مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه ماست و هر فردی اگر کمی انصاف و تحلیل درستی داشته باشد، یقین دارد که از اول انقلاب تاکنون سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم که از شرایط کنونی بدتر بوده و اکنون باید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم و ایشان گفتند که نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ خواهد شد.

وی با اشاره به قیام عاشورا گفت: پیوند ناگسستنی بین انقلاب اسلامی و عاشورا وجود دارد و اگر فرهنگ حسینی(ع) و عاشورایی نبود نه انقلاب اسلامی به پیروزی می‌رسید و نه تاکنون استمرار داشت؛ فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فداکاری سبب شده تا رزمندگان در برابر دشمنان ایستادگی و جان خود را فدا کنند.

وزیر ارشاد دولت دهم اظهار داشت: امروزه فرهنگ عاشورایی و شهادت‌طلبی، سبب شده با وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور،  ایران پایگاه اجتماعی در دنیا شده به‌طوری که کشورهایی مانند سوریه، لبنان، یمن و غیره از این روحیه تبعیت و در مقابل کشورهای استکباری ایستادگی و مقاومت کردند و این عمل سبب رعب و وحشت دشمنان شده است.

وی اضافه کرد: به همین علت آن‌ها می‌خواهند ایران را محدود کنند و به این نتیجه رسیدند که با جنگ نظامی نمی‌توانند با ایران مقابله کنند، بنابراین جنگ اقتصادی را در پیش گرفتند تا بین مردم شکاف ایجاد کرده و مردم از نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرند.

حسینی تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، مسئولان ارشد کشور باید همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس روحیه ایثار، گذشت و شهادت‌طلبی داشته باشند. مردم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از انقلاب و نظام صیانت کردند و هرگاه مسئولان کوتاهی داشتند مردم احساس مسئولیت کرده و پای کار آمدند. 

وی اظهار داشت: شهدا همواره الهام‌بخش بودند و تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی در کشور و مردم باشد، ما این نظام را پیش خواهیم برد، شهدای مدافع حرم نشان دادند که هنوز روحیه شهادت‌طلبی بین مردم و جوانان وجود دارد و این روحیه همچنان باید زنده و تقویت شود، زیرا شهدا جزو افتخارات و مؤلفه قدرت ما هستند.

وزیر ارشاد دولت دهم افزود: امروز هر یک از جوانان یک رسانه هستند که با آموزش زبان‌های مختلف می‌توانند پیام امام حسین(ع) و قرآن را به همه دنیا برسانند و این چیزی است که آمریکا از آن واهمه دارد و با تحریم‌های گوناگون سعی در منع آن دارد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار