معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بزرگترین مجتمع آموزشی متناسب با استانداردهای روز دنیا با کمک خیران در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

بزرگترین مجتمع آموزشی کشور در گنبدکاووس احداث می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛  عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در افتتاح مدرسه خیرساز مرحوم رحمانی اظهارداشت: خیرین گنبدکاووس همواره منشا خدمات و برکات برای این شهرستان بوده‌اند که باید قدردان اقدامات آنها باشیم. مدرسه خیریه رحمانی با 6 کلاس و 220 دانش‌آموز امروز به بهره‌برداری رسید که مجموع هزینه احداث آن یک میلیارد تومان بوده که 50 درصد آن سهم خیر است.

وی افزود: امروز مکان جدید و وسیعی برای مدرسه خیریه صباح از سوی برادران ابراهیمی برای پایه اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: قرار است در نیمه دوم امسال مجتمع آموزشی با استاندارد علمی و پژوهشی از مقطع پیش‌دبستانی تا دانشگاه توسط برادران ابراهیمی در گنبدکاووس کلنگ‌زنی شود که این اتفاق بزرگ، موجب ارتقا شاخص‌های علمی و پژوهشی گنبدکاووس می‎شود.

وی تاکید کرد: در 2 سال گذشته توانستیم اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس را در حوزه تملک و دارایی حدود 5 برابر افزایش دهیم که در هیچ شهرستانی چنین افزایشی اتفاق نیفتاد.

کریمی یادآور شد: اعتبارات تملک و دارایی آموزش و پرورش گنبدکاووس از 3 میلیارد تومان در سال 95 به حدود 15 میلیارد تومان در سال 96 و امسال افزایش یافته است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش حلقه اتصال بین خانواده و مدرسه است و باید دانش‌آموزان را در مسیر درست و بهتری هدایت کرده و فاصله بین خانواده،  نیازهای دانش‌آموزان و مدرسه را کمتر کند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار