معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان امسال بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ویژه مددجویان تحت پوشش در کشور ایجاد می‌شود.

 معاون کمیته امداد: امسال ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ میرهاشم موسوی عصردیروز  در حاشیه سفر به استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این نهاد اظهار داشت: در سال‌های اخیر این نهاد علاوه بر پرداخت حداقل معیشت، رویکرد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بعد از ارزیابی اولیه، توانمندسازی و ایجاد اشتغال آنها در اولویت کاری این نهاد قرار می‌گیرد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ایجاد بیش از 200 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال برای مددجویان تحت پوشش گفت: استان گلستان در ش6ش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد در حوزه اشتغال و کار آفرینی مددجویان داشته است.

همچنین علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مهرماه امسال اظهار داشت: فرزندان ایتام و محسنین و دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد با شروع مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس، چشم‌انتظار دست یاری هم‌وطنان و مردم نیکوکار کشور هستند.

وی با بیان اینکه مشارکت دانش‌آموزان در این امر نیک و پسندیده موجب رشد تربیتی و اخلاقی آنان خواهد شد، افزود: خانواده‌ها می‌توانند کمک‌های خود به دانش‌آموزان نیازمند را در قالب لوازم‌التحریر، لباس و کفش در مدت برپایی جشن عاطفه‌ها به مدارس تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه گلستان را یکی از استان‌های پیشرو در جمع‌آوری صدقات و زکات دانست و گفت: با مشارکت در این امر خداپسندانه، حس نوع‌دوستی را در کودکان‌مان تقویت خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 120 میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند و محروم کمک‌رسانی شده است، افزود: سال گذشته 80 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده بود که 40 میلیارد تومان هم از منابع امداد به آن افزوده شد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار