مسابقات قهرمانی فوتبال امیدهای باشگاههای استان گلستان در سال ۹۳ با قهرمانی پر سر و صدای تیم امید گمیشان خاتمه یافت.

قهرمانی پر سر و صدای گمیشان، در لیگ فوتبال امیدهای گلستان

در نخستین دیدار از روز پایانی این دوره از مسابقات که بصورت متمرکز در استادیوم امام رضا (ع) شهرستان بندرگز برگزار شد، تیمهای امید گمیشان و شیرین فراز کردکوی با قضاوت محسن معقولی به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گلستان 24، این دیدار پرحاشیه که در بسیاری از لحظات، اعتراضات کادر فنی تیم شیرین فراز را در پی داشت با برتری عجیب ۸ بر ۰ تیم امید گمیشان به پایان رسید.

در اواخر نیمه اول در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود ، تیم گمیشان بر روی دو صحنه مشکوک به دو گل رسید که اعتراضات کادر فنی تیم شیرین فراز را در پی داشت و آنان در لحظاتی نیز تیم را به نشانه اعتراض به کنار زمین بازی هدایت نمودند و حاضر به ادامه بازی نشدند و با وساطت سرپرست مسابقه آقای مجید دزیانی مجدداً به ادامه بازی پرداختند.

مربیان تیم شیرین فراز اعتقاد داشتند قبل از به ثمر رسیدن گل نخست تیم گمیشان توپ کاملاً از خط طولی زمین عبور کرده و گل دوم تیم گمیشان نیز در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

در نیمه دوم نیز نماینده گمیشان از آشفتگی و ده نفره شدن تیم حریف نهایت استفاده را برد و با به ثمر رساندن ۶ گل دیگر ، با برتری ۸ بر ۰ زمین مسابقه را ترک نمود.

محمدرضا فغانی بازیکن تیم شیرین فراز در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

اما در دومین دیدار عصر امروز که تحت تأثیر اتفاقات دیدار نخست قرار داشت ، تیم شاهین بندرگز با امید به برتری ۷ بر صفر مقابل تیم تعاون کلاله پای به میدان گذاشت تا با تفاضل گل بهتر عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود نماید.

اما این دیدار که قضاوت آن بر عهده سید سینا حسینی بود نیز با حواشی جالبی همراه بود.

در دقیقه ۸۰ مسابقه کادر فنی تیم تعاون کلاله در حالی که نتیجه دیدار ۳ بر ۰ به نفع تیم شاهین در جریان بود ، بازیکنان خود را به بیرون از زمین هدایت نمودند و حاضر به ادامه مسابقه نشدند تا امیدهای تیم شاهین بندرگز برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بطور کامل از بین برود.

بدین ترتیب تیم امید گمشان با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۱۰+ عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و راهی رقابت های زیرگروه کشور شد. تیم شاهین بندرگز نیز با ۷ امتیاز و تنها بدلیل تفاضل گل کمتر عنوان دوم این مسابقات را بدست آورد.

حال باید دید مسئولین اجرایی هیأت فوتبال استان گلستان چه واکنشی به اتفاقات این دیدارها از خود نشان خواهند داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار