مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تا سال ۱۴۰۰ باید ۲۰ ناحیه صنعتی روستایی در استان گلستان ایجاد شود.

۲۰ ناحیه صنعتی روستایی تا سال ۱۴۰۰ در گلستان ایجاد می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الله خلیل‌زاده عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بدون توجه به ابعاد کارشناسی و حتی مسائل مربوط به محیط زیست و به دلایل مسائل سیاسی و فشارهایی که در گذشته برخی افراد صاحب نفوذ وارد می‌کردند، ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی جدید در دستور کار استان قرار ندارد، افزود: توسعه برخی از شهرک‌های صنعتی مانند علی‎‌آبادکتول، گنبدکاووس و غیره نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: در راستای طرح منزلت روستاییان، ایجاد نواحی صنعتی روستایی به استان ابلاغ شده و تا سال 1400  باید 20 ناحیه صنعتی روستایی در استان ایجاد کنیم.

وی گفت: ناحیه صنعتی مبلمان عطاآباد در آق‌قلا و نواحی صنعتی در گالیکش و کلاله مورد توجه قرار گرفته است که تاکنون بر روی ایجاد 3 ناحیه صنعتی به نتیجه رسیده‌ایم.

خلیل‎زاده در ادامه با اشاره با بیان اینکه بیش از 97  درصد صنایع استان کوچک و متوسط است، خاطرنشان کرد: کیفی‌سازی و حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی را به طور جدی در دستور کار داریم.

وی درباره ایجاد خوشه‌های صنعتی هم بیان داشت: برای سال آینده ایجاد 3 خوشه آرد، ماشین‌آلات کشاورزی و ابریشم در دستور کار استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار