فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر حوزه سلامت و سمن‌ها در گنبدکاووس، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته دفتر مرکز سمن‌های سلامت کشور در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

استقرار دفتر مرکز سمن‌های سلامت کشور در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛

عبدالقدیر کریمی دیروز  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ماگفت :  با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گنبدکاووس در دو حوزه سلامت و سازمان‌های مردم نهاد، اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس در حوزه سلامت اعم از بهداشت و درمان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است که برخی از آنها همچون مرکز ترومای بیمارستان شهید مطهری و یا بخش‌های تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به عنوان افتخارات شرق استان و کل استان گلستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در حوزه سمن‌ها و مجموعه تشکل‌های مردم نهاد نیز گنبدکاووس در سطح استان گلستان وضعیت ممتازی را دارد، افزود: در شهرستان گنبدکاووس سازمان‌های مردم در شوراها و جلسات مختلف فرمانداری و ستادهای مهم شهرستانی به عنوان عضو و با حق ارائه نظر و رای شرکت می‌کنند که این موضوع در سطح استان و کشور نیز کم‌نظیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه توجه به سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی و محیط زیست باعث رشد چشمگیر فرآیند توسعه در سطح شهرستان شده است، گفت: ما به نقش تشکل‌های مردم نهاد برای توسعه و آبادانی شهرستان اعتقاد راسخ داریم.

کریمی از برگزاری دیداری دوجانبه میان خود و «محسن فرح» رئیس انجمن حمایت از بیماران صرع ایران خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه ما پیشنهادی مبنی بر استقرار مرکز و دفتر سمن‌های حوزه سلامت کشور در شهرستان گنبدکاووس را که از سوی دوستان مطرح شد پذیرفتیم و تعهد کردیم مقدمات این مهم را به زودی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق ظرف دو تا سه ماه آینده از سوی ما محقق خواهد شد و تلاش می‌کنیم به سرعت در ابتدا دفتر انجمن بیماری‌های صرع کشور و سپس سایر سمن‌ها و انجمن‌های حوزه سلامت را در سطح کشوری در شهرستان گنبدکاووس مستقر کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه وقوع این رخداد موجب خواهد شد ضمن شناخت و معرفی بهتر ظرفیت‌های گنبدکاووس در حوزه سلامت، شهرستان ما را به عنوان برندی در این بخش تبدیل می‌کند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این دست موارد را با شتاب و سرعت بیشتری دنبال کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار