بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران:

بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: با توجه به برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در بندرترکمن محکوم به قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم.

محکوم به قهرمانی در تور جهانی بندرترکمن هستیم

به گزارش گلستان 24 ؛ رحمان رئوفی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن که از ۱۱ تا ۱۳ مهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر بندرترکمن برگزار می‌شود و برگزاری این مسابقات در منطقه والیبال خیز بندرترکمن اتقاق بسیار خوبی است.

وی در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در این رقابت‌ها گفت: به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازگشتیم و در شرایط مسابقه قرار داریم اما خستگی راه هنوز در بدن‌مان است.

رئوفی افزود: پیش از مسابقات قهرمانی آسیا هم در بازی‌های آسیایی و تور داخلی شرکت کردیم و شرایط خوبی برای کسب موفقیت در تور جهانی بندرترکمن داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم در استان خودمان بتوانیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم و با این هدف در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی ما محکوم به قهرمانی هستیم و انتظارات از تیم‌های الف و ب ایران بیشتر از سایر تیم‌هاست.

تایلند و قزاقستان رقبای ما هستند

بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی (الف) ایران با بیان اینکه تمام هشت تیم ایرانی حاضر در تور جهانی بندرترکمن شانس مدال دارند، اظهار کرد: تیم‌های خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند و امیدوارم در هر صورت تیمی از ایران قهرمان این تور شود.

رئوفی در خصوص تیم‌های خارجی حاضر در تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن گفت: تیم‌های تایلند و قزاقستان همواره رقبای سرسختی هستند اما از تیم‌های ساحلی عاج و جمهوری چک شناختی ندارم.

وی افزود: باید از تمام افرادی که موجب شدند تا بندرترکمن میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشد تشکر کنم و امیدوارم چنین میزبانی‌هایی در استان گلستان ادامه پیدا کند زیرا این منطقه والیبال خیز است.

رئوفی تصریح کرد: شهرهای دیگر استان گلستان مانند آق قلا، گنبد و گرگان هم می‌توانند در سال‌های آینده میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشند.

وی با بیان اینکه تماشاگران از این رقابت‌ها استقبال خوبی خواهند کرد، یادآور شد: زمانی که تورهای داخلی والیبال ساحلی در گلستان برگزار می‌شود بیش از سه هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و به طور قطع در این رقابت‌ها هم تماشاگران استقبال بی نظیری خواهند داشت.

انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار