گروه‌بندی و برنامه مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره در شهرستان بندترکمن استان گلستان مشخص شد.

برنامه مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندترکمن اعلام شد

به گزارش گلستان 24 ؛ مراسم قرعه‌‌کشی مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره شهرستان بندترکمن شامگاه سه‌شنبه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده، دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران و ناظر فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد.

براساس این قرعه‌کشی 13 تیم شرکت‌کننده در 4 گروه قرار گرفتند که در گروه نخست تیم ملی ایران 1 با ترکیب سالمی و وکیلی به همراه تیم ملی ایران 4 با ترکیب فرخی و توکلی و ایران 5 با ترکیب نیکوفر و کلته قرار گرفتند و در گروه دوم تیم‌های ایران 2 با ترکیب رئوفی و میرزاعلی و جمهوری چک و تیم ملی جوانان ایران قرار گرفتند.

در گروه سوم نیز تیم ایران 3 با ترکیب سلاق و پورعسگری و تیم‌های تایلند 2 و ساحل عاج قرار دارند و در گروه چهارم نیز تیم تایلند 1، تیم قزاقستان به همراه تیم ایران با ترکیب قلی‌پور و یمرلی و تیم ملی نوجوانان ایران قرار گرفتند.

براساس برنامه ریزی انجام شده در روز نخست امروز ابتدا تیم‌های ایران 4 و تیم ملی جوانان ایران و سپس تیم‌های جمهوری چک و ساحل عاج با هم رقابت می‌کنند و سپس تیم‌های ملی ایران 6 با تایلند 2 و تایلند 1 با تیم ملی نوجوانان ایران و ایران 5 با قزاقستان با هم دیدار می‌کنند.

مسابقات والیبال ساحلی تور تک ستاره شهرستان بندرترکمن از امروز با شرکت یک تیم از جمهوری چک، یک تیم از ساحل عاج، یک تیم از قزاقستان، 2 تیم از تایلند و 8 تیم از ایران به مدت 3 روز در زمین ساحلی بندرترکمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار