معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: همه محورها و جاده‌های استان باز است و ۲۰ اکیپ راهداری هم در حال آماده‌باش هستند.

همه راه‌های گلستان باز است؛ آماده‌باش ۲۰ اکیپ راهداری

به گزارش گلستان 24 ؛ عادل مصدقی ظهر امروز گفت

: از بعداز ظهر روز گذشته بارش‌ شدید باران همراه با رعد و برق از غرب وارد استان گلستان شد که تا بامداد امروز در برخی از محورها و مسیرها خسارت‌های جزئی برجای گذاشت.

وی افزود: در این بازه زمانی در محور زیارت به سمت آبشار، محور توسکستان ( گرگان به شاهرود)، محور خوش‌ییلاق ( آزادشهر به شاهرود) و برخی راه‌های روستایی مانند قلعه قافه، چمانی و دوروک در مینودشت، فارسیان در گالیکش، قازانقایه و راه اصلی مراوه‌تپه به کرند و همچنین راه روستایی دهنه محمدآبادکتول شاهد ریزش سنگ همراه با رسوبات و همراه با آبگرفتگی بودیم. البته در برخی مناطق مانند دهنه محمدآبادکتول سیلاب با شدت متوسط رخ داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آماده‌باش کامل نیروها تا زمان خروج سامانه بارشی از استان بیان داشت: 20 اکیپ راهداری آماده‌باش هستند و ضمن حضور مستمر و نظارت و کنترل مسیرها، اقدامات لازم را برای پاکسازی این نقاط انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های استان باز است، گفت: در زمان بارش شدید باران هم هیچ یک از راه‌های استان مسدود نشد اما اختلال جزئی در تردد رخ داد.

مصدقی ادامه داد: از صبح امروز هم گزارش‌هایی از مناطق کوهستانی کردکوی مسیر درازنو به چمن ساور و مسیر روستای شاهکوه به چهارباغ رسیده که همکاران در حال بررسی هستند. همچنین اعلام شده که سیلابی در رودخانه نکارود در حال جریان است که امکانات و ماشین‌آلاتی مانند گریدر و لودر و غیره به همراه گشت‌های راهداری به این محل اعزام شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند. تلفن گویای 141 نیز به عنوان مرکز مدیریت راه‌های استان می‌تواند آخرین وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را در اختیار شهروندان قرار دهد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار