مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به آغاز بارش برف در محورهای استان گلستان تردد برقرار می باشد و شدت بارش برف به آرامی صورت می گیرد.

کلیه محورهای استان گلستان باز است/ بارش بارف در محورهای کوهستانی شروع شده است

به گزارش گلستان24، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به آغاز بارش برف در محورهای استان گلستان تردد برقرار می باشد و شدت بارش برف به آرامی صورت می گیرد.

مهدی میقانی در ادامه بیان داشت: کلیه اکیپهای راهداری در حال آماده باش بوده و در صورت نیاز به عملیات برف روبی یا نمک پاشی آمادگی لازم حاصل گشته است.

وی در ادامه افزود: علی رغم آنکه در بارش برف اخیر که تمام سطح استان را در بر گرفت کلیه ذخایر ماسه و نمک اکیپها مصرف گشت، برای کسب آمادگی در اسرع وقت در کلیه انبارها ذخیره سازی ماسه و نمک صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به شدت بارش برف اخیر تصریح نمود: در عملیات راهداری اخیر خسارت سنگینی به ماشین آلات راهداری وارد گشت که اقدامات لازم جهت تعمیر و نگهداری صورت گرفت.

میقانی با توجه به رصد جاده های استان توسط دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های این اداره کل توصیه نمود: مسافرین و رانندگان قبل از حرکت با تماس با شماره های ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار