نماینده بسکتبال گرگان در حضور هواداران خودی با پیروزی برابر نماینده قزوین، جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ حرفه ای بسکتبال را به دست آورد.

سرو قامتان بسکتبال گلستان جواز مرحله پلی آف بسکتبال کشور را کسب کردند

به گزارش گلستان 24، در آخرین بازی دور مقدماتی رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال تیم های شهرداری گرگان و فولاد هفت الماس قزوین در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در برابر حدود ۲ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

این بازی که از هفته چهاردهم به تعویق افتاده بود، با نتیجه ۷۳ بر ۶۴ به سود نماینده گرگان خاتمه یافت. شهرداری کوارترهای اول و چهارم را به ترتیب با نتیجه ۱۲ بر ۸ و ۳۶ بر ۲۵ به پیروزی دست یافت اما در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با امتیاز ۱۰ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف قزوینی شد.

رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه رضا آذرافزا و نصر سعیدی نیا کار قضاوت و حمید کیان ارثی وظیفه نظارت بازی را بر عهده داشتند.

شاگردان اسدالله کبیر در تیم شهرداری با ترکیب ابتدایی پویا تاجیک، بابک نظافت، محمد زارعی، کورتنی پیگرام و سام هاسکین و شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت الماس با ترکیب ابتدایی محسن محمدی، رضا رنجبر، امیررضا شه‌روش، محمد شاهسوند و محمدرضا قربانی وارد زمین شدند.

بهمن طیبی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گلستان از کوارتر دوم با حضور در سالن از نزدیک بازی دوتیم را به نظاره نشست.

تیم هفت الماس بازی را بهتر آغاز کرد و پس از گذشت ۴ دقیقه با نتیجه ۶ بر صفر از شهرداری پیش افتاد. تیم میزبان در مدت یکصد ثانیه بازی را در دست گرفت و توانست کار را به تساوی در عدد ۸ برساند.

بازی در کوارترهای دیگر هم بسیار نزدیک دنبال می شد و دقایقی از بازی با برتری هرکدام از دوتیم ادامه می یافت. در کوارتر سوم دوتیم در عدد ۳۰ مساوی شدند و این زمان با نتیجه ۳۹ بر ۳۷ به صورت تیم میهمان به پایان رسید.

در کوارتر چهارم بازی به اوج حساسیت رسید و پس از گذشت ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه از این زمان دوتیم در امتیاز ۴۱ مساوی شدند. هیجان بازی به اندازه ای بود که تماشاگران تصمیم گرفتند ۵ دقیقه پایانی را ایستاده به تماشای بازی ادامه دهند.

شهرداری با کمک هواداران بر اختلاف موجود افزود و در نهایت با ۹ امتیاز بیشتر و نتیجه ۷۳ بر ۶۴ پیروز از زمین خارج شد.

سام هاسکین از تیم شهرداری با اثرگذاری ۳۴، موثرترین و کورتنی پیگرام دیگر یار امریکایی تیم شهرداری با کسب ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان میدان لقب گرفتند. در تیم هفت الماس نیز محسن محمدی با کسب ۲۲ امتیاز و اثرگذاری ۱۹، بهترین بازیکن تیمش بود.

نماینده بسکتبال گرگان با کسب این پیروزی مرحله مقدماتی را با ۹ برد و ۷ شکست، ۱۲۰۲ گل زده و ۱۲۴۵ گل خورده و ۲۵ امتیاز به پایان رساند تا بالاتر از تیم پالایش نفت آبادان ۲۴ امتیازی، در مکان چهارم جدول قرار بگیرد و به مرحله بعدی (پلی آف) صعود کند.

به همین مناسبت پس از پایان بازی، هواداران تیم شهرداری با حلقه زدن دور بازیکنان و عوامل این تیم جشن صعود به مرحله حذفی برپا کردند.

تیم شهرداری در مرحله پلی آف روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در تهران برابر دانشگاه آزاد صدرنشین به میدان خواهد رفت. بازی های این مرحله به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می شود که با احتساب ۲ شکست تیم شهرداری در دور مقدماتی لیگ حرفه ای برابر تیم دانشگاه آزاد، نماینده گرگان ۲ بر صفر از حریف عقب افتاده است.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار