سرپرست کمیته امداد استان گلستان به همراه مدیرکل مدیریت بحران از روستای آسیب دیده شاهکوه سفلی در حادثه سیل روزهای اخیر بازدید کرد.

بازدید سرپرست کمیته امداد گلستان از خسارت دیدگان بارندگی اخیر

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شنبه ویکشنبه گذشته بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید استان‌های شمالی از جمله استان گلستان را دربرگرفت و منجر به خسارت شد.

اسکندر اسکندری، سرپرست کمیته امداد استان گلستان از حادثه دیدگان بارندگی اخیر به همراه مدیرکل مدیریت بحران این استان از روستای شاهکوه سفلی که در بارندگی اخیر دچار خسارت شده است بازدید کرد.

اسکندری افزود:هدف از حضور مسئولان در نقاط حادثه دیده شنیدن حرف دل مردم و پیگیری مشکلات و اتخاذ تدابیر در حل این مشکلات با حضور میدانی در محل وقوع حادثه دانست.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان دراین بازدید ضمن دلجویی و کمک نقدی به برخی از اهالی این روستا در دیدار با جمعی از روستائیان آسیب دیده و شورا و دهیاری روستا به بررسی مشکلات این مردم پرداخت و راهنمایی لازم را برای حمایت این نهاد از روستائیان واجد شرایط را اعلام کرد.

لازم بذکر است در این روستا تعداد ۱۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان است که خوشبختانه مسکن هیچ یک از آنها دچار آسیب نشده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار