فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲۷ باند اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان گلستان که برخی از آنها فعالیت بین‌المللی داشتند، دستگیر شدند.

۲۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان گلستان منهدم شد

به گزارش گلستان 24 ؛

سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: میزان کشفیات انواع موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان 207 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در این مدت 12 هزار و یکصد کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که 8 هزار و 200 کیلوگرم تریاک، یکهزار و 800 کیلوگرم حشیش، یکهزار و 700 کیلوگرم مورفین و بقیه سایر مواد بوده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه فضای استان نسبت به گذشته پاک‌تر و بهتر شده است، خاطرنشان کرد: برخورد با باندها و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان نسبت به سال قبل 51  درصد افزایش یافته و در این مدت 27 باند تهیه و توزیع انواع موادمخدر در استان که برخی آنها فعالیت بین‌المللی داشتند، منهدم شد.

وی گفت: 80 دستگاه خودرو و 26 دستگاه موتورسیکلت و همچنین چندین قبضه اسلحه از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

جاویدان در ادامه با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بیان داشت: بیش از 121 هزار و یکصد مورد از تماس‌های مردمی که با این مرکز، منجر به عملیات پلیسی شده و 213 هزار تماس نیز به منظور راهنمایی و ارشاد بوده است.

وی با اشاره به ثبت بیش از 9 هزار و 300 تماس تماس با سامانه 197 گفت: 776 مورد از این تماس‌ها، انتقاد، 10 مورد شکایت و بقیه هم پیشنهادات مردمی بوده است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار