با حضور مسئولان کشوری در گلستان

با حضور مسئولان کشوری و لشکری، همایش امر به معروف و نهی از منکر نزاجا که به میزبانی گلستان برگزار شد، به کار خود پایان داد.

اختتامیه همایش امر به معروف و نهی از منکر نزاجا برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ اختتامیه هفتمین همایش امر به معروف و نهی از منکر یگان های نزاجا، ظهر چهارشنبه در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ برگزار شد.

این همایش به مدت دو روز از مورخه ۱۷ الی ۱۸ مهرماه به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ با شرکت یگان های ارتش در استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان در کارگاه های مختلف برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این همایش که مسئولان کشوری و لشکری و نیروهای مسلح حضور داشتند، سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا با تأکید بر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در ارتش از اهمیت ویژه و جایگاه خوبی برخوردار است که ترویج فرهنگ آن هم در بین کارکنان، خانواده مقبولیت زیادی دارد.

وی افزود: نهضت امام حسین(ع) اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه دو چندان می کند و جوانان و فرماندهان و مسئولان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند چون این مهم همه را به خوبی ها نزدیک و از بدی ها دور می سازد که الحمدالله با وجود عقیدتی، سیاسی و هیات های مذهبی ثبت شده در ارتش کارکنان با بصیرت کامل انجام می دهند.

در ادامه عبدالله محمود زاده رئیس کمیسیون دایمی امر به معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروهای مسلح هم در این همایش اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مختص یک نفر و قشر خاصی نیست. کسانی که دلسوز انقلاب، کشور وطن و ولایت هستند باید در این حوزه وارد شوند زیرا ارکان، پایه و ستون سلامت اسلام و کشور در برپایی این فریضه مهم است و نباید فراموش شود.

رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروهای مسلح امر به معروف و نهی از منکر را مختص زمان و مکان خاصی ندانست و تصریح کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۵۰ بار کلمه نفوذ تکرار شده و این نشان از اهمیت و حساسیت موضوع در جامعه و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم، غارت فرهنگی و هجمه فرهنگی آورده اند و باید هوشیار و آگاهانه مواظب این شیطنت دشمنان باشیم و محکم مقابل آن ایستادگی کنیم.


انتهای پیام/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار