با حضور رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

حجت الاسلام محمدحسن عبدی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران معرفی شد .

رئیس جدید عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران معرفی شد

به گزارش گلستان24، به نقل از مهر، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عصر شنبه در این مراسم با یادآوری دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم توجه به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: اقتصاد و سیاست وابسته به فرهنگ ما است و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند مباحث فرهنگی، مانند دغدغه فرمانده در میدان جنگ است.

رئیس عقیدتی سیاسی آجا

حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب با بیان این که انسان ها در استفاده از فرصت، به چهار دسته فرصت سوز، استفاده کننده از فرصت ها، فرصت طلب و فرصت ساز تقسیم می شوند، بر لزوم استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم تاکید کرد.

وی با انتقاد از این که برخی نه در انقلاب بودن و نه در جنگ اما می خواهند زمام امور انقلاب را به عهده بگیرند، گفت: بهترین فرد کسی که نه تنها از فرصت ها بهترین استفاده را می کند بلکه خود خالق فرصت هم می شود.

در ادامه، ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران هم با بیان این که لشکر ۳۰ پیاده گرگان نقش مهمی را در راستای تأمین امنیت دارد، گفت: دستاوردهای کشور و استان حاصل همدلی بین مسئولان است.

وی نقش عقیدتی سیاسی و سازمان حفاظت اطلاعات را تامین امنیت و موفقیت کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف از جمله آگاه سازی سیاسی، نماز آموزی و قرآن آموزی در همه سطوح جامعه ازبرنامه های عقیدتی سیاسی این لشگر است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام غلامرضا الله قلی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران و رئیس پیشین عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان، حجت الاسلام محمدحسن عبدی به این سمت معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار