رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه ۳۵ درصد اشتغال استان در بخش صنعت است، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار شغل در سامانه رصد استان به ثبت رسیده که ۳ هزار و ۵۰۰ شغل مربوط به بخش صنعت استان گلستان است.

 سهم ۳۵ درصدی صنعت در اشتغال گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ حسینقلی قوانلو ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق بیش از 41 درصدی تعهد اشتغال بخش صنعت گلستان اظهارداشت: طبق برنامه تا پایان امسال تلاش ‌می‌کنیم بیش از 8 هزار و 500 فرصت شغلی جدید در بخش صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 10 هزار شغل در سامانه رصد استان به ثبت رسیده که 3 هزار و 500 شغل مربوط به بخش صنعت استان گلستان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 35 درصد اشتغال استان در بخش صنعت ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: 951 شغل در واحدهای صنعتی استان و 2 هزار و 500 شغل در واحدهای صنفی و بازار ایجاد شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 هزار و 200 مجوز واحد صنفی در استان صادر شده که تنها 2 هزار و 500 مجوز را در قالب آمار سامانه رصد به ثبت رسانده‌ایم.

قوانلو افزود: با توجه به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش صنعت و پیش‌بینی پرداخت بیش از یک‌هزار و 500 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی تا پایان امسال، تعهدات اشتغال استان در بخش صنعت محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز بخش صنعت، معدن و تجارت استان 120 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده بود. برنامه ابلاغی به این بخش ایجاد 5 هزار و 700 شغل بود که در پایان سال 6 هزار و 812 شغل ایجاد کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار