زارعی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری گلستان شد.

معارفه رییس سازمان قضایی گلستان با حضور رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور

به گزارش گلستان 24 ؛ رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان ودادستان نظامی استان گفت: رییس اسبق این سازمان دکتر حسنی فردی قابل و با نفوذ و با پرونده کاری پربار در ایلام، کردستان و گیلان بوده اند و پس از ایشان اقای رحیمی در مدت سرپرستی زحمات زیادی کشیدند.


وی ادامه داد: امروز این مسئولیت خطیر به اقای زارعی محول میشود که ایشان از سال ۱۳۷۸ قضاوت را در دادگستری علی آباد آغاز و در چالوس، دادسرای نظامی و به عنوان معاون دادستان مازندران خدمت کردند و امروز ریاست این سازمان در گلستان را برعهده میگرند.

وی ادامه داد: گلستان طبق فرمایش مقام معظم رهبری استاد وحدت است و انشالله همه مسئولین در جهت استحکام و وحدت روز افزون در همه عرصه‌ها تلاش کنند.


کاهش وقوع جرم در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات انجام شده در دستگاه قضا آمار وقوع جرم در استان کاهش یافته است.

هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان و دادستان نظامی استان گفت: بزرگترین همت و اقدام معاونت پیشگیری از جرم دستگاه قضا حرکت در مسیر کاهش جرم است که پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ سه هزار پرونده کاهش داشت.

هاشمیان ادامه داد: از دیگر اقدامات موثر در استان صدور مجازات جایگزین حبس و کاهش ورودی زندانیان بویژه زندانیان کمتر از ۱۰ روز داشتیم و بخشی از این به دلیل آموزش برای مردم است.

وی همچنین گفت: وحدت حاکم بر اقوام در گلستان مثال زدنی است و همین امر به کاهش وقوع جرم کمک میکند.

سردار جاویدان نیز این مراسم گفت: وحدت در بین اقوام و دستگاه‌هایی قضایی و نظامی استان بسیار بالا است.

وی ادامه: استان در زمینه، وقوع جرائم کارکنان و وقوع سوانح با روند کاهش روبرو است و کشفیات مواد مخدر رشد چشمگیر داشته است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال وقوع سوانح نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۶ درصد کاهش داشت.

سردار جاویدان گفت: کشفیات مواد مخدر نیز در همین مدت ۲۰۷ درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: وقوع جرائم کارکنان نیز در همین مدت ۳۸ درصد کاهش داشته است.

جاویدان افزود: و این‌ها نشان از وحدت دستگاه‌های مربوطه، تلاش و آموزش است و در نتیجه آن فضای استان به سمت سلامت و پاکی پیش میرود.
 
انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار