استاندار گلستان گفت: دولت در شرایط سختی به سر می‌برد و شاید تصمیمات امروز مجلس در برکناری برخی از مسئولان دولت به حق نباشد, زیرا دولت امروز نیاز به کمک همه ما مردم و مسئولان دارد.

استاندار گلستان: برخی تصمیمات مجلس در برکناری مسئولان دولت به حق نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ سید مناف هاشمی عصر امروز در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امروز دشمن فارغ از هر قوم و مذهب چشم به سرکویی نظام جمهوری اسلامی دارد و این اعتماد سازی و تقویت وحدت می تواند خاری بر چشم دشمنان باشد.

وی افزود: دشمنان به وسیله جنگ روانی, فرهنگی و اقتصادی, دشمنی خود را تشدید کردند و شبکه های فناوری اطلاعات را در این زمینه به کمک گرفتند تا نارضایتی مردم را ایجاد کنند, البته نارضایتی مختصر امر طبیعی است که در هر کشوری وجود دارد و ما باید به خودمان بیائیم و بیدار شویم.

استاندار گلستان تصریح کرد: دولت در شرایط سختی به سر می‌برد و شاید تصمیمات امروز مجلس در برکناری برخی از مسئولان دولت به حق نباشد, زیرا دولت امروز نیاز به کمک همه ما مردم و مسئولان دارد.

وی یادآور شد: همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم نقش مهمی داریم و با درست عمل کنیم تا ناآگاهانه و بی توجه در زمین دشمن بازی نکنیم که این امر می تواند مشکلات بزرگی را به وجود آورد.

توسعه و اشتغال بزرگترین دغدغه کشور است

هاشمی با اشاره به ایجاد اشتغال و توسعه در منطقه و گلستان تاکید کرد: ما نیاز به توسعه و اشتغال داریم و بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت ایجاد اشتغال وتوسعه است.

وی گفت: برای تحقق اشتغال و توسعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی, باید مسیر امید و شادابی تقویت شود, توقعات به جا مردم بر روی دوش ما سنگینی می کند و ما براساس تعهدی که به شهیدان دادیم باید سالانه بین یک‌هزار تا 2 هزار پروژه اقتصادی و عمرانی داشته باشیم و هدف‌گذاری ما بزرگتر از توان خود در نظر بگیریم.

استاندار گلستان با تاکید بر ظرفیت‌های فراوان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: گنبدکاووس برنامه‌های ابلاغی خود را به طور نسبی, مطلوب اجرا کرده و بعضی از شهرستان ها و فرمانداران باید از تجربه گنبدکاووس استفاده کنند, تلاش ما این است تا مسیر توسعه سرعت بیشتری گیرد و حداقل خواسته ما از فرمانداران این است که برنامه‌ها و ایده‌های نو ,جدید و خلاقانه ارائه دهند و حداقل رشد در هفته دولت سال آینده در حوزه پروژه‌ها ,با این منابع و با هنرمندی و تدبیر 100 درصد باشد.

وی با اشاره به بازی‌های آسیایی بیان داشت: برای نخستین بار ,2 مدال طلا در 2 رشته تیمی توسط 13 جوان و نوجوان گلستانی در بازی‌های آسیایی کیدی کسب شد و بیش از 50 درصد تیم تشکیل دهنده در ایران از جوانان گلستانی بودند.

هاشمی افزود: در بازی‌های آسیایی کبدی,هندوستان  یک رقیب بزرگ ,برای ایران بود و کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی به مانند پیروزی در مسابقات المپیک است و باید با چنین سخنانی جوانان خود را با انگیزه کنیم.

وی ادامه داد:امسال هدف‌گذاری ما در حوزه اشتغال ,30 هزار شغل است و باید تلاش کنیم تا جلوتر رویم و می‌دانیم مسیر توسعه از جوانان می‌گذرد, گرچه همه مسئولان و فرمانداران نیز باید در مسیر توسعه سهمی داشته باشند.

عبدالقدیر کریمی,فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: امروز 519 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار 268 میلیارد تومان و اشتغالزایی 564 نفر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که از تعداد 519 پروژه,تعداد 491 پروژه قابل افتتاح و 28 پروژه قابل کلنگ‌زنی است.

وی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و شرایط حساس و خاص کشور ,امسال تعداد پروژه‌های هفته دولت 168 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ,ضمن اینکه در 10 ماه گذشته بیش از یک‌هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در گنبدکاووس سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار