مدیر حج و زیارت گلستان گفت: براساس پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۲۵هزار نفر از مردم استان در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

بیش از ۲۵ هزار گلستانی در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدعلی میرقاسم‌پور  در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به استقرار کنسولگری عراق در استان گلستان پیش‌بینی می‌شود بیش از 25هزار نفر به عتبات اعزام شوند.

وی اعلام کرد: تاکنون بیش از 17هزار و 500 زائر گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که برای 15 هزار و 800 نفر روادید صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان بیان داشت: با توجه به صدور روادید در کمتر از 48 ساعت، پیش‌بینی‌ می‌شود تعداد زائران اعزامی و شرکت کنندگان در پیاده‌روی اربعین، نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته باشد.

وی یادآور شد: سال گذشته 16 هزار و 500 گلستانی به پیاده‌روی اربعین اعزام شده بودند که این تعداد امسال افزایش یافته است.

میرقاسم‌پور با اشاره به اینکه تا 4 آبان روادید برای زائران صادر خواهد شد، گفت: پس از اتمام این زمان، دیگر صدور روادید انجام نمی‌شود. علاقمندان به شرکت در این مراسم بزرگ، ثبت‌نام در سامانه سماح را به روزهای آخر نیندازند.

وی همچنین از زائران گلستانی خواست که از مرز مهران در استان ایلام برای تردد استفاده کنند و ادامه داد: امسال استان گلستان 11موکب را در کربلا و نجف مستقر کرده است که 10 موکب خدمات مختلف و یک موکب هم خدمات پزشکی را به زائران می‌دهد.

انتهای پیام/ ع

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار