امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه شواهد نشان دهنده تحولات بزرگ در فضای دانشگاه‌های کشور است، گفت: دانشجویان بسیجی باید طلایه‌دار این تحولات باشند.

دانشجویان بسیجی بهترین پاسداران انقلابند/ فضای دانشجویی کشور آماده تحولات بزرگ است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع دانشجویان و فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها خط مقدم اقدامات فرهنگی و انقلابی است، اظهار کرد: ما معتقدیم که دانشجویان بسیجی بهترین پاسداران انقلاب اسلامی هستند که در راستای صیانت از ارزش‌های متعالی انقلاب و نظام صادقانه مشغول مجاهدت و تلاش علمی و فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه به فضل الهی امروز شواهد و قرائن در سطح شهرستان و کل کشور نشان می‌دهد که فضای دانشجویی آماده تحولی بزرگ شده است، افزود: امیدواریم با تقویت ارتباط شما دانشجویان بسیجی با دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس بتوانیم تاثیرات این تحولات بزرگ را به عینیت بیشتری برسانیم.

امام جمعه گنبدکاووس با تأکید بر این که تریبون نماز سیاسی و عبادی جمعه با وجود محدودیت‌های زمانی در اختیار دانشجویان بسیجی است، خاطرنشان کرد: مردم در صورتی که بتوانید حرف دل آن‌ها را زده و بر مبنای دفاع از حقوق آن‌ها سخن بگوئید از حضور شما و ارائه مواضعتان در نماز جمعه استقبال هم خواهند کرد.

ترابی با اعلام آمادگی برای همکاری و حمایت همه‌جانبه از دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: تاکید ما این است که عزیزان بسیج دانشجویی به ویژه فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در دانشگاه‌ها بدون واسطه هر زمان تمایل داشتند برای ارتباط و مشورت نزد ما بیایند و ما نیز قول خواهیم داد همواره در حد وسع از آن‌ها در راستای اهداف انقلاب حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته یکی از اقدامات ارزنده بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر بوده است، تصریح کرد: تداوم این حرکت‌ها با هوشمندی و اولویت قرار دادن نیازهای اصلی مردم باید سرلوحه اقدامات شما باشد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مطالبه‌گری یکی از ویژگی‌های اصلی جریان دانشجویی است، گفت: این مطالبات باید به نحوی درست و در چارچوب قانون و البته حول مطالبات مردمی ارائه شود تا نتیجه‌بخش باشد.

ترابی جهاد علمی و فعالیت‌های دانشجویان بسیجی در راستای تولید و توسعه علم و فناوری را یکی از الزامات جریان دانشجویی بالنده دانست و تأکید کرد: آنچه در متون دینی و در کلام رهبر معظم انقلاب نیز بارها آمده است قدرت‌آفرینی علم و دانایی برای کشور است که باید مورد توجه دانشجویان بسیجی و در اولویت کاری آن‌ها قرار بگیرد.

 

انتهای پیام / فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار