با صدور رای هیات حل اختلاف شوراهای استان:

هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان گلستان با تائید مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران گرگان، مهر تائید بر مصوبه این شورا زد تا روزهای آینده شاهد آغاز اجرای این پروژه در گرگان باشیم.

تمکین فرمانداری گرگان از مصوبه قانونی شورای شهر گرگان/ آغاز اجرای روگذر ۶۰ متری افسران از ۲ هفته آینده

به گزارش گلستان ۲۴؛ جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان امشب در صحن این شورا برگزار شد که یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه موضوع اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران گرگان بود.

شهریور ماه امسال شورای اسلامی شهر گرگان در بررسی لایحه اجرای روگذر 60 متری افسران گرگان ضمن تصویب این پروژه، مصوبه را برای تائید در کمیته انطباق به فرمانداری گرگان ارسال کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به زوایای قانونی مختلف این مصوبه و نکات کارشناسی و الزام‌های اجرای این پروژه، موضوع توسط کمیته انطباق تائید شود، اما فرمانداری گرگان با ارائه ادله غیرکارشناسی و نامفهوم، مصوبه را رد کرده است.

هرچند به عقیده کارشناسان و بسیاری از مخاطبان و شهروندان دلیل این مخالفت‌ها مشاوره‌های غیرکارشناسی با رنگ و بوی بازی‌های سیاسی برخی افراد به فرماندار و معاونان وی بوده اما به هر ترتیب موضوع با درخواست شورای اسلامی شهر گرگان از طریق هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان گلستان پیگیری شد.

پس از طرح موضوع در این هیات و با توجه به مستندات موجود در این پرونده و با توجه به مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و مصوبه شورای ترافیک استان در خصوص این پروژه، مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان، اعتراض هیات تطبیق فرمانداری گرگان رد و مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان مورد تائید قرار گرفت.

لذا فرمانداری گرگان با استناد به رای هیات حل اختلا، موضوع را به شورای اسلامی شهر گرگان منعکس کرد.

در همین راستا شهردار گرگان در صحن امشب شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد: پیمانکار این پروژه مشخص شده و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

عبدالرضا دادبود در خصوص تاریخ دقیق اجرای این پروژه گفت: پس از ایام شهادت امام رضا(ع) یعن ی و هفته آینده کلنگ این پروژه به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار