مدیر طیور سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از صادرات بیش از 5 میلیون قطعه جوجه یکروزه از این استان خبر داد.

در ۷ ماهه نخست سال جاری بیش از ۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه از گلستان صادر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی هلاکو امروز درخصوص مهمترین توانمندی‌های صنعت طیور در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از 5 میلیون قطعه جوجه یکروزه از گلستان صادر شد.

وی تصریح کرد: صنعت طیور در استان گلستان پیشرفت‌های بسیار خوبی را دارد و ما در تولید گوشت مرغ در سطح کشور به یک ثباتی رسیدیم و به دنبال بازارهایی در سطح کشورهای دیگر هستیم.

مدیر طیور سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری توانستیم تمامی صادرات مرغ اعم از گوشت مرغ، پا و پنجه مرغ تخم‌مرغ نطفه‌دار خوراک طیور که  بیش از 32 هزار تن  بود را از استان گلستان صادر کنیم.

هلاکو از صادرات جوجه یکروزه از استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از 5 میلیون قطعه جوجه یکروزه از گلستان صادر کردیم که نشان از توانمندی صادرات طیور در استان گلستان است.

وی یادآور شد: استان گلستان در سال‌های اخیر تقریبا 20 درصد صادرات گوشت مرغ را انجام داده است و ارزش ریالی آن بیش از 55 میلیون دلار بود.

مدیر طیور سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تصریح کرد: مسوولان به صنعت طیور که تقریبا صنعت نخست استان است توجه ویژه‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: صادرات گوشت مرغ در زمینه اشتغالزایی و ثروت و اقتصاد گلستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار