تا ۱۵ آبان ماه جاری

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان از آغاز ثبت‌نام فراگیر دانشگاه پیام‌نور در این استان خبر داد و گفت: کسانی که حتی در کنکور سراسری شرکت نکردند می‌توانند بدون آزمون در 51 رشته دانشگاهی ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام فراگیر دانشگاه پیام‌نور در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید بهروز نهضتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: کسانی که در کنکور سراسری نیز شرکت نکردند فرصت دارند بدون آزمون در 51 رشته دانشگاهی تا 15 آبان‌ماه جاری ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: اگر داوطلبی در شهرستانی که رشته دانشگاهی پیام‌نور را ثبت‌نام کرده است متوجه شود که آن رشته تحصیلی در شهرستان دیگری نیز وجود دارد می‌تواند ثبت‌نام را انجام دهد و یک ترم درس را ادامه دهد و سپس تقاضای جابه جایی کند و یا درصورتی که از رشته خود ناراضی است می‌تواند تقاضای تغییر رشته دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان درخصوص فراگیر ارشد دانشگاه پیام‌نور ابراز کرد: داوطلبانی که در مقطع ارشد دانشگاه پیام‌نور شرکت می‌کنند یک‌سری واحد درسی را اختیار می‌کنند و در صورتی که معدل دروسی که اختیار کردند به حد نصاب برسد دانشجوی رسمی آن دانشگاه می‌شوند.

نهضتی خاطرنشان کرد: در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آزمون برگزار می‌شود و در صورت به حد نصاب رسیدن دروس اختیاری دانشجوی رسمی آن دانشگاه خواهد بود ولی در دوره کارشناسی دانشگاه پیام‌نور دانشجو از همان دوران نخست دانشجوی رسمی دانشگاه است.

وی اذعان کرد: دانشجویان فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فقط تا پایان 6 آبان‌ماه جاری فرصت دارند تا در این آزمون شرکت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با بیان اینکه هفت رشته دانشگاهی در رشته کارشناسی دانشگاه پیام‌نور در استان گلستان وجود دارد، افزود: در صورتی که دانشجویی تمایل به شرکت در رشته‌ای غیر از هفت رشته موجود در دانشگاه پیام‌نور استان گلستان ادامه تحصیل دهد می‌تواند به صورت مجازی و اینترنتی دروس خود را در دانشگاهی که رشته مورد نظر تحصیلی‌اش وجود دارد اختیار کند و در امتحانات شرکت کند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار