در مراسمی حجت الاسلام مجید حسین پور به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله معرفی شد.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله معرفی شد + تصاویر

 به گزارش گلستان24 به نقل از کلاله خبر، حجت السلام رضا دیلمی در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با اذعان اینکه فضای مدیریتی شهرستان کلاله و بخصوص مردم ولایتمدار آن، بهترین عرصه برای انجام فعالیت های این اداره می باشد، گفت: نظم و روحیه انقلابی در این شهرستان باعث پیشبرد اهداف ما شد.

وی افزود: ایجاد انقلاب سخت بود، اما نگهداری آن سخت تر است و اصل بر این بود که در فعالیت های خود اصول انقلابی گری را حفظ کنیم.

رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله تاکید کرد: یکی دیگر از تلاش های ما ارتقای سطح کیفی و کمی مراسمات ملی، مذهبی و فرهنگی بود که خداروشکر با همکاری مردم و مسئولین این هدف ما نیز محقق شد.

حجت السلام ولی نژاد مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت: کار فرهنگی لازم، واجب و از اوجب واجبات است و در حال حاضر جامعه ای زنده است که در آن فعالیت های فرهنگی تداوم داشته باشد.

وی افزود: فرهنگی، فرهنگ است که ریشه در فرهنگ عاشورایی داشته باشد و به این فرهنگ، فرهنگ اصیل گفته می شود.

ولی نژاد تاکید کرد: امام راحل(ره) و امام خامنه ای بیس فرهنگی کشور را محکم کردند که در حال حاضر ما توانایی پنجه در پنجه شدن با دشمنان را داریم؛ لذا می طلبد برای حفظ این بیس، فعالیت های فرهنگی خود را گسترش دهیم.

وی اذعان داشت: در سال های اخیر این اداره با مشکلات بودجه ای عدیده دست و پنجه نرم کرد که این خود حاصل توطئه های دشمن بر علیه کشور بود، ولی با این وجود شاهد وفاداری مردم به نظام بودیم.

todie 1

todie 2

todie 3

todie 5

todie 6

todie 7

todie 9

todie 10

todie 11

todie 12

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار