سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان:

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت: بیش از ۱۴۰ نیرو در قالب کمیته بهداشت، درمان، امداد و نجات گلستان به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه کردند.

بیش از ۱۴۰ گلستانی به عنوان کادر درمانی در عراق فعالیت داشتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اربعین امسال ۱۱ موکب از استان گلستان عازم کشور عراق شدند که از این تعداد، تنها موکب احباب امام رضا(ع) به صورت تخصصی به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه کرد.

وی افزود: این موکب دارای ۸۰ نیرو بود که ۶۰ نفر آن در قالب کادر پزشکی خدمات درمانی ارائه کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه موکب های یحیی بن زید و علی بن موسی الرضا علاوه بر اسکان زائران خدمات درمانی هم ارائه دادند، گفت: درمانگاه موکب یحیی بن زید با ۲۰ پزشک و پرستار و موکب علی بن موسی الرضا با ۹ پزشک و پرستار در کربلا به عنوان کادر پزشکی فعالیت داشتند.

وی یادآور شد: پنج دستگاه آمبولانس با ۱۵ نیرو در مرز ایلام مشغول خدمات رسانی به زائران حسینی بودند.

کمال غریبی اظهار کرد: در کنار اعزام نیروهای پزشکی و کادر درمانی جمعیت هلال احمر با اعزام یک دستگاه آمبولانس، تریلی و ۱۰ امدادگر و نجاتگر به کشور عراق، به زائران خدمات ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال بیش از ۱۴۰ نیرو در قالب کمیته بهداشت، درمان، امداد و نجات گلستان در کشور عراق حضور یافتند و توانستند به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه کنند.

انتهای پیام/ مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار