سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: متاسفانه تاکنون آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان به 23 نفر رسیده که بیشتر این افراد به صورت سرپائی درمان شدند.

مصدومان چهارشنبه آخرسال در گلستان به 23 نفر رسید

به گزارش گلستان24، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان گفت:مصدومان چهارشنبه آخرسال در گلستان به 23 نفر رسید که از این تعداد 8 نفر در بیمارستان بستری شدند.

علی‌رضا کمال غریبی با اشاره به آخرین آمار افزود: متاسفانه تاکنون آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان به 23 نفر رسیده که بیشتر این افراد به صورت سرپائی درمان شدند.

وی افزود: از این تعداد 8 نفر در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند و بقیه به صورت سرپائی درمان شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان تصریح کرد: از این تعداد 11 نفر در گنبدکاووس، 9 نفر در گرگان، 2 نفر در علی آبادکتول و یک نفر در بندرگز بوده است.

چهارشنبه سوری در گلستان

کمال غریبی افزود: بیشتر آنها از ناحیه دست دچار مصدومیت شدند اما بیشتر افرادی که بستری شدند ازناحیه صورت و چشم دچار جراحت یا سوختگی هستند.

وی اظهار کرد: یک نفر در گرگان در انبار منزلی بر اثر انفجار نارنجک از ناحیه سر، صورت و دست و چشم ها آسیب دیده که شدیدترین مصدوم تاکنون در استان بوده است.

وی از آمادگی 130 نیروی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت 25 بیمارستان دراستان گلستان آمادگی پذیرش حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار