رئیس حوزه هنری استان گلستان:

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: هشت عنوان کتاب با موضوعات دینی و انقلاب اسلامی تا پایان سال در گلستان منتشر می شود.

۸ عنوان کتاب با موضوعات دینی و انقلابی در گلستان منتشر می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ تقی محمدنژاد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هشت عنوان کتاب با موضوعات دینی و انقلاب اسلامی تا پایان سال در گلستان منتشر می شود.

وی افزود: مجموعه شعر سپید «جنوبی ها» به قلم محمدحسین صفری با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمع آوری شده است.

محمدنژاد ادامه داد: رمان «لیلای من» با موضوع مدافعان حرم نوشته حکیمه احمدی، دیوان شعر ترکمنی «تانگرینگ یولی» با موضوع دینی به قلم آنه طواق آخوند گلشاهی، مجموعه شعر «همصدای دریا» با موضوع مقاومت ملل اسلامی که توسط بهمن نشاطی سروده شده از دیگر آثار ادبی در دست چاپ واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان است.

رئیس حوزه هنری استان گلستان اضافه کرد: مجموعه غزل با عنوان «خورشید را گم نکردم» به قلم علی اصغر کیانی و مجموعه شعر «آسمانی تر از کبوتر» با موضوع دینی و انقلاب اسلامی و منتخبی از شاعران گلستانی است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید شده است.

وی با بیان این که دو کتاب برای کودک و نوجوان برنامه ریزی شده، افزود: مجموعه قصه های «جنگل نسوز» نوشته صمد رحیمی و مجموعه شعر و داستان «ترجه» که توسط تعدادی از هنرمندان نوجوان واحد ادبیات کودک حوزه هنری تولید شده است هم به چاپ می رسد.

محمدنژاد در ادامه از برگزاری نمایشگاه آثار عاشورایی در نگارخانه حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۱۷ آبان برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی در خاتمه ضمن یادآوری این که آثار تصویرگری هنرمندان تجسمی در ایام محرم و صفر تولید شده، افزود: ۲۰ اثر عاشورایی که در این ایام تولید شده در قالب نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار