مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به ارسال ۱۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی گفت: به علت همراهی و استقبال هنرمندان زمان ارسال آثار به مدت ۲ روز و تا ۱۴ آبان تمدید شد.

۱۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان ارسال شد

به گزارش گلستان ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان پویانمایی از سراسر کشور، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 12 آبان تعیین شده بود که به علت همراهی و استقبال هنرمندان زمان ارسال آثار به مدت 2 روز و تا 14 آبان تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هنرمندان مطرح کشوری در زمینه پویانمایی آثارفاخر و خلاقانه خود را  تا به امروز با مضامین مذهبی و در مدح خاندان نبوت و به ویژه امام رضا (ع) است به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی ارسال کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 168 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی ارسال شده که در زمان مقرر مورد ارزیابی هیئت داوران قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از میان آثار ارسال شده 45 اثر در بخش فیلم و 123 اثر در بخش فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه داوری آثار توسط 3 نفر از داوران مجرب انجام می‌شود، اظهار کرد: هنرمندان از  16 استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که بیشترین تعداد آثار ارسالی متعلق به استان تهران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: دهمین جشنواره پویانمایی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین  جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی در جامعه است، 21 و 22 آبان ماه سال‌جاری در استان گلستان، شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار