مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دهمین جشنواره پویا نمایی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به میزبانی استان گلستان در آبان ماه 97 خبر داد.

برگزاری جشنواره پویا نمایی رضوی به میزبانی استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی برشمرد و ادامه داد: گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا و گرامیداشت تولید کنندگان وپدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره شخصت، معارف رسول اکرم، ائمه معصومین به ویژه امام رضا از دیگر اهداف شاخص برگزاری این رخداد هنری معنوی است.
وی ادامه داد: احادیث، حکمت ها، پیام های آموزشی و تربیتی سیره نبوی و مفاهیم اخلاقی و انسانی چون امید، مهربانی، نماز و نیایش، خانواده و کار وتلاش از محورهای مهم این جشنواره به شمار می آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزاری جشنواره های موضوعی با اهداف مشخص و نگاه توسعه محور را در افزایش باورهای معنوی و اعتقادی جامعه موثر دانست و افزود:
فضیلت در خاتمه اظهار داشت: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال آثار از طریق تارنمای شمس توس به نشانی  golestan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می شود.
شایان ذکر است پوستر رسمی جشنواره پویا نمایی رضوی در آغازین روزهای تیر ماه رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار