گرگان:

شهردار گرگان از اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیکی در این شهر خبر داد.

اجرای طرح جامع ترافیکی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛  عبدالرضا دادبودشهردار گرگان گفت: شهرداری در حال اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک در گرگان است و این طرح در برنامه میان مدت شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: شهر گرگان درزمینه توسعه تعادل کافی را ندارد و ما در تلاش هستیم توسعه متوازن را در تمام بخش‌ها اجرا کنیم و موضوع ترافیک هم یکی از مسائل بسیار مهم است و با توسعه شهری ارتباط دارد.

شهردار گرگان گفت: طرح جامع ترافیکی و ایجاد ۳۰ سایت گردشگری مانند پیست موتورسواری، کارتینگ، شهربازی مدرن در هزارپیچ، مجموعه بالن‌سواری و سورتمه در گرگان اجرا خواهد شد که توسعه گردشگری نقاط مختلف شهر را به همراه دارد.

دادبود گفت: در خصوص اجرای طرح‌های کوتاه مدت در رفع مشکلات ترافیکی با مشارکت مردم برای دو هزار خودرو پارکینگ‌های رو باز ایجاد شد.

وی گفت:: با برخی از ادارات مذاکره کردیم که در صورت امکان بعد از ساعات اداری، پارکینگ‌های آن‌ها به پارکینگ عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ساختمان اداره زندان‌های سابق در خیابان پاسداران با هماهنگی اداره‌کل زندان‌ها تبدیل به پارکینگ عمومی شد. 

دادبود در پایان با اشاره به ساخت پل عابر پیاده در نقطه کمربندی گرگان گفت: برای انتخاب سرمایه‌گذار فراخوان داده‌ایم تا بتوانیم تعداد پل‌های عابر پیاده را در کمربندی گرگان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار