یک شرکت ایتالیایی خودرویی طراحی کرده است که در هنگام ترافیک زیاد پرواز می کند.

فیلم/با پرواز خودروهایتان دیگر نگران ترافیک نباشید

به گزارش گلستان24، احتمالا برای شما پیش آمده که با خودروی شخصی خود در خیابان های شلوغ در حال حرکت هستید و تجمع زیاد ماشین ها و ترافیک شدید مانع از حرکت عادی شما می شود به گونه ای که فکر می کنید انتهای یک کوچه بن بست گیر کرده اید.


اما دیگر نباید نگران باشید چراکه مهندسان هوا و فضا با همکاری مهندسان خودرو در یک شرکت ایتالیایی طرح یک خودروی پرنده را ارائه دادند که در زمان اجرایی شدن این طرح به راحتی می توانید هنگام شلوغی شهر به راحتی پرواز کرده و از شر ترافیک خلاص شوید.


 این مهندسان هنگام طراحی این خودرو از خود پرسیدند که چه نوع خودرویی طراحی کنند که بتوانند به صورت پایدار هزاران نفر مسافر را درهنگام شلوغی از سمتی به سمت دیگر شهر جابه جا کنند؟درنهایت آنها به این نتیجه رسیدند که خودروی pOP.uPرا طراحی کنند.


خودروی pOP.uP  اولین مدلی است که توسط این مهندسان ارائه شد که شامل سه بخش می باشد:


1-کپسول های مسافری شامل فیبر و کربن
2- باطری ماژول زمین
 3- ماژول الکتریکی هوا که توسط روتر مسیر یابی مسیر خودر اپیدا می کند

 

 

نحوه کار این خودرو به این صورت است که ابتدا مسافران از طریق یک نرم افزار  که بهترین وضعیت موجود مسیر را برای آن ها نمایش می دهد ازجزئیات حمل و نقل خود آگاهی می یابند و درصورت شلوغی کپسول و ماژول زمین قطع شده و به صورت خودکار ماژول هوای آن فعال می شود و به این وسیله خودرو روبه بالا حرکت کرده وبه پرواز در می آید و از طریق هوا شمارا به مقصد می رساندو بدین وسیله شما از شر ترافیک خلاص می شوید.
 

 

 

 
 انتهای پیام/

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار