مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان مرجعی برای آیندگان است و یکی از مداخل آن نقش زنان استان گلستان در دفاع مقدس است.

تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس یکی از مداخل دانشنامه دفاع مقدس استان گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ جلسه کارگروه زنان پشتیبانی جنگ استان گلستان، صبح امروز دوشنبه (14 آبان ماه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به حضور پرشور مردم و دانش آموزان در 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: شمارش معکوس برای انقلاب اسلامی با اقتصادی پویا و همین طور افول قدرتهای استکباری شروع شده و روز گذشته مردم ایران با حضور خود این را نشان دادند.

وی گفت: با گذشت 30 سال از دوران دفاع مقدس، عقب ماندگی زیادی در راستای تبیین نقش استان گلستان در دفاع مقدس وجود دارد و اگر پیشکسوتان پای کار نباشند در آینده سندی از دفاع مقدس باقی نخواهد ماند.

سردار ملک در خصوص دانشنامه استانی دفاع مقدس بیان داشت: دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان مرجعی برای آیندگان است و یکی از مداخل آن نقش زنان استان گلستان در دفاع مقدس است و این وظیفه شما بانوان است تا با بازگو کردن زحمات بانوان این استان در دفاع مقدس، این مولفه را در دانشنامه تبیین و گویا کنید.

وی افزود: ما می‌‌خواهیم آنچه را که استان گلستان در دفاع مقدس نقش داشته را بعنوان مرجعی کامل برای آیندگان ارائه دهیم و از شما انتظار داریم که با شناسایی بانوانی که در جبهه فعالیت داشتند، با تشکیل کارگروه هایی، خاطرات و تاریخ پرافتخار این عزیزان در دفاع مقدس استخراج شود.

560675_981

560676_593

انتهای پیام/ دفاع مقدس

ارسال نظر

آخرین اخبار