کردکوی:

دو نفر از قرقبانان منابع طبیعی شهرستان کردکوی شب گذشته در راستای حفاظت از جنگل در درگیری با جنگل خواران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و راهی بیمارستان شدند.

ضربه با چاقو سهم قرقبان کردکویی در حفاظت از جنگل / ضاربان شناسایی شدند + تصویر

به گزارش گلستان ۲۴؛  متأسفانه با خبر شدیم دو تن از قرقبانان طرح جنگلداری شهرستان کردکوی شب گذشته توسط تعدادی از جنگل خواران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

منصور خاجوی بواسطه ضربه با چاقو راهی بیمارستان گردید و دیگر قرقبان آسیب سطحی دید.

photo_2018-11-06_07-56-20-2

 

ابوطالب قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان گفت: در درگیری دیشب نیروهای منابع طبیعی با جنگل خواران دو قرق بان زخمی و راهی بیمارستان شدند.
مدیر کل منابع طبیعی گلستان افزود: ساعت 23:30 دقیقه دیشب دو قرق بان در حال حفاظت از عرصه های منابع طبیعی شهرستان کردکوی متوجه قطع درختان سوزنی برگ منطقه توسط چند نفر شدند که این افراد با نیروهای منابع طبیعی درگیر و آنها را زخمی کردند .
وی افزود: منصور خواجوی و آرش مهدیان دو قرق بان زخمی به بیمارستان کردکوی منتقل شدند که آقای خواجوی به علت شدت جراحات در بیمارستان کردکوی بستری شد و هم اکنون وضع عمومیش خوب است و آرش مهدیان هم بعد از معالجه به سبب سطحی بودن جراحات از بیمارستان مرخص شد . 
قزلسفلو گفت: این افراد با قطع درختان به دنبال جنگل خواری و افزودن عرصه های  منابع ملی به زمین های خود بودند که بعد از درگیری از منطقه متواری شدند که با همکاری نیروهای انتظامی و دستگاه قضا شناسایی و به زودی بازداشت می شوند .

انتهای پیام/ رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار