میثم خاندوزی افزود: پس از توقف خودرو متوجه شدیم که شلیک گلوله از سوی مامورین منابع طبیعی صورت گرفته است . وی اظهار داشت : ماموران حفاظت منابع طبیعی که بنده آنها را از نزدیک می شناسم پس از بازرسی از خودرو و اطمینان از حمل چوب قاچاق بدون آنکه پیگیر وضعیت مجروحیت بنده شوند و یا عذر خواهی کنند بلافاصله محل حادثه را ترک کردند.

شلیک ماموران منابع طبیعی گرگان به یک جوان روستایی حوالی گرگان+تصاویر

به گزارش گلستان 24، جوانی بیگناه  که حدود ساعت 8 شب سه شنبه 22 اردیبهشت در حوالی گرگان مورد اصابت گلوله ماموران حفاظت منابع طبیعی گرگان قرار گرفت در مصاحبه با خبرنگار عدالت خواهان گلستان گفت : به اتفاق برادر و برادرزاده خود برای شرکت در مراسم شام یکی از بستگان قصد عزیمت به گرگان را داشتیم که متوجه تعقیب یک خودرو با سرنشینان شخصی شدیم . قبل از آنکه دلیل تعقیب بر ما روشن شود سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی نمودند که یکی از تیرها به پای راست من اصابت کرد .

میثم خاندوزی افزود: پس از توقف خودرو متوجه شدیم که شلیک گلوله از سوی مامورین منابع طبیعی صورت گرفته است . وی اظهار داشت : ماموران حفاظت منابع طبیعی که بنده آنها را از نزدیک میشاسم پس از بازرسی از خودرو و اطمینان از حمل چوب قاچاق بدون آنکه پیگیر وضعیت مجروحیت بنده شوند و یا عذر خواهی کنند بلافاصله محل حادثه را ترک کردند

وی خاطرنشان کرد " چند روز قبل بدلیل دفاع از جنگلها و در اعتراض به برداشت بی رویه و غیرمجاز از جنگلها به دادستان گرگان مراجعه کرده و خواستار پیگیری و برخورد با عاملان غارت جنگلها شده بودیم

خاندوزی در ادامه گفت : ماموران حفاظت منابع طبیعی گرگان بدون لباس فرم و عدم رعایت ضوابط ایست و بازرسی بجای تلاش برای شناسایی و برخورد با عاملان تاراج جنگل به اشتباه بنده را هدف گلوله قرار داده اند .

وی در خاتمه گفت در نتیجه با  110 و 115 تماس گرفتیم  مامورین نیروی انتظامی لطف کردند اظهارات ما و موضوع تیراندازی و مجروحیتم را صورتجلسه کردند و بعد از آن هم با آمبولانس مرا به بیمارستان بردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار