شهردار گرگان از برگزاری جشنواره هزار رنگ پاییز در این شهرستان خبر داد.


برگزاری جشنواره هزار رنگ پاییز در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان گفت: جشنواره هزار رنگ پاییز از هفتم تا نهم آذرماه در گرگان برگزار خواهد شد اما تمرکز برنامه‌ها و جشن ویژه در پارک جنگلی النگدره اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه عکاسی و مسابقه فیلم کوتاه با موضوع پاییز هزار رنگ که در سطح ملی برگزار خواهد شد بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این جشنواره خواهد بود.

شهردار گرگان با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) در غالب جشنواره پاییز هزار رنگ، گفت: مسابقات کاردستی برای کودکان، همایش دوچرخه سواری، رالی خانوادگی به صورت ملی بخش دیگری از برنامه‌های این جشنواره است.

دادبود افزود: تور و بازدید از بافت تاریخی گرگان را در ایام این جشنواره خواهیم داشت و بازی‌های بومی و محلی، ورزش باستانی، پخت کیک بزرگ ویژه پاییز هزار رنگ، ایجاد گذرگاه‌های ورزشی و فرهنگی در پارک جنگلی النگدره نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازارچه صنایع دستی نیز در این ایام فعال خواهد بود و جشنواره غذا نیز در غالب این جشنواره اجرا خواهد شد.

شهردار گرگان تاکید کرد: به دلیل اهمیت پرداختن به فرهنگ‌ها و مباحث فرهنگی و اجتماعی در جشنواره پاییز هزار رنگ، از سفرای کشور‌ها برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.

دادبود گفت: در این جشنواره با اصناف هماهنگی‌های لازم انجام شده که در مدت برگزاری این جشنواره، جشنواره خرید را در سطح فروشگاه‌های گرگان راه‌اندازی کنیم و فروشگاه‌های مورد نظر تخفیف لازم را به شهروندان ارائه کنند.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم انجام شده و هتل‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تور‌های گرگان‌گردی در نظر خواهند گرفت و بلیط سینما‌های گرگان نیز به صورت نیم‌بها عرضه شود.

 
انتهای پیام/م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار