با حضور دوچرخه‌سواران از ۱۳ استان

با حضور دوچرخه‌سواران 13 استان مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان آغاز شد.

مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان آغاز شد/ ایجاد پیست دوچرخه‌سواری در النگدره گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز با حضور دوچرخه‌سواران 13 استان مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان آغاز شد.

این دوچرخه‌سواران در پارک جنگلی النگدره با هم به رقابت می‌پردازند.

این دوره از رقابت‌ها با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری، هیئت دوچرخه سواری استان گلستان، اداره ورزش و جوانان گرگان، شهرداری گرگان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان آغاز شده است.

شهردار گرگان در مراسم آغازین این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در پارک جنگلی النگدره برگزار خواهد شد که چند ماه پیش این منطقه مسیر تردد خودروها بود اما مدیریت شهری موفق شده با پیاده‌راه کردن مسیر در سه روز از هفته، شرایط اتفاقات بهتر را در این پارک فراهم کند.

عبدالرضا دادبود اضافه کرد: به زودی پیست دوچرخه‌سواری نیز در این پارک راه‌اندازی خواهد شد تا مردم تشویق و ترغیب شوند دوچرخه‌سواری را بیشتر در برنامه زندگی خودشان داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به صورت ویژه در دستور کار ادارات ورزش و جوانان است و به عنوان وظیفه اصلی این اداره محسوب می‌شود.

رمضانعلی تربتی‌نژاد تصریح کرد: به طور قطع هرچه بتوانیم ورزش‌های همگانی همانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را توسعه دهیم به طور قطع سلامتی بیشتر را برای مردم جامعه رقم خواهیم زد و از سوی دیگر کاهش آلودگی هوا را در پیش خواهیم داشت.

گفتنی است، این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران از 13 استان کشور از ساعتی پیش به میزبانی گرگان از میدان شهرداری گرگان آغاز شده است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار