نشست خبری فرمانده ناجا با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان برگزار شد.

نشست خبری فرمانده ناجا با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان در سالن راه آهن اﻳﻨﭽﻪ ﺑﺮﻭن ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﺷﻬﺮ ﻣﺮﺯی اﻳﺮاﻥ و ﺗﺮﻛﻤﻨﺴﺘﺎﻥ برگزار شد، گفت: ﻫﺪﻑ ﻣﺎ اﺯ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ مناطق مرزی استان گلستان، ﺁﺷﻨﺎیی ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻣﻨﻂﻘﻪ اینچه ﺑﺮﻭﻥ و ﺭﻓﻊ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻨﻂﻘﻪ اﺳﺖکه ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺮﺯ ﺭا ﻫﻤﻜﺎﺭی و ﻫﻤﺎهنگی ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺑﺎ ﻣﺮﺯﺑﺎﻧﺎﻥ می ﺩاﻧﻢ.

وی افزود: مرزنشینان بالاترین پشتیبان مرز‌ها بوده که هماهنگی خوبی با مرزبانان دارند و با کمترین هزینه و بهترین اقدام از مرز‌ها پشتیبانی کرده‌اند.

اشتری تصریح کرد: مرزنشینان مرزبانان اصلی هستند و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم و خوشبختانه در استان گلستان هم شرایط خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: مرزبانی صرفا نگاه امنیتی به مرز‌ها ندارد بلکه برای معیشت مرزنشینان و حل مشکلات آن‌ها باید چاره‌ای بیاندیشیم، زیرا آرامش معیشتی موجب امنیت می‌شود.

فرمانده ناجا با مهم شمردن اشتغال و تولید داخلی، بیان کرد: وظیفه ما پیگیری مشکلات مرزنشینان است و برای رونق بازارچه مرزی اینچه برون هم هر آنچه در توان ما باشد دریغ نخواهیم کرد تا شاهد رشد و ارتقا در منطقه باشیم.

وی در خصوص  ﻛﺸﺖ و ﺯﺭﻉ و ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯی در این منطقه گفت:ما برای برقراری رفاه  حال بیشتر مردم این منطقه ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﺭا ﻛﻪ ﺩﺭ ﺣﻮﺯه ﻧﺎﺟﺎ ﺑﺎﺷﺪ کمک ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮﺩ.

اشتری در خصوص راه اندازی پاسگاه داشلی برون گفت: اگر مکان مشخص شود برای راه اندازی پاسگاه بخش داشلی برون اقدام خواهیم کرد تا بخش انتظامی هم در این منطقه تقویت شود.

وی افزود: از تعامل، همکاری، وحدت و یک رنگی بزرگان این منطقه تشکر می‌کنم، زیرا باعث دلگرمی مسئولان هستند.

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم خدمت می‌کنیم و گواه آن شهدای نیروی انتظامی هستند.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که آرامش و امنیت را در کشور ارتقا دهیم و خوشبختانه در اقصی نقاط کشور امنیت خوبی داریم و جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن و باثبات است.

وی اضافه کرد کرد: اقدامات برخی گروه‌های تروریستی دلیلی بر ناامنی نیست و امنیتی باثبات و مثال زدنی در کشور داریم که به برکت حضور مردم است.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار