ظهر امروز:

اختتامیه دهمین جشنواره پویانمایی رضوی استان گلستان، امروز با معرفی نفرات برگزیده در گرگان برگزار شد.

برگزیدگان دهمین جشنواره پویانمایی رضوی گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی استان گلستان ظهر امروز(سه شنبه 22 آبان) با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

بر اساس رای و نظر داوران  دیپلم افتخار برای بهترین متحرک سازی با جایزه نقدی 3 میلیون تومانی به آقای رضا مهران‌فرد کارگردان فیلم«من را ببین» تعلق گرفت.

دیپلم افتخار این جشنواره برای بهترین کارگردانی برای فیلم«فرصت دوباره» ابراهیم ساکتی تعلق گرفت و همچنین برزان رستمی در بخش جلوه‌های تصویری ویژه «فیلم بالانس» توانست حائز رتبه شود.

عباس عباس وزینی با فیلم «رنگین کمان» جایزه 6 میلیون تومانی و دیپلم افتخار این جشنواره را به خود اختصاص داد و مریم هاشم‌زاده با فیلم«قرار» دیپلم افتخار و جایزه 8 میلیون تومانی این جشنواره را کسب کرد و در این بخش هیئت داوران با دیپلم افتخار و جایزه نقدی 10 میلیون تومانی به وریا نیک منش از این فرد برگزیده تجلیل کردند.

همچنین در  بخش فیلم این جشنواره، حسن اسدی از دیگر برگزیده‌های این جشنواره بود و در بخش فیلمنامه دهمین جشنواره پویانمایی نیز سونیا سعادتفر، احسان مرادی، محسن باقری‌دستگردی، علی عزیزی برگزیده‌های این جشنواره از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار