نماینده معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان:

نماینده معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان از آغاز فراخوان جشنواره «ریشه‎های قیام 9 دی» به مناسبت این حماسه مردمی در داستان خبر داد.

آغاز فراخوان جشنواره «ریشه‎های قیام 9 دی» در گلستان

به گزارش گلستان24؛مسعود خاتمی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: فراخوان جشنواره «ریشه‎های قیام 9 دی» در گلستان کلید خورد و اختتامیه این مراسم 12 فروردین برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‎های بزرگداشت دقیام مردمی 9 دی باید پرشورتر، حماسی‎تر و تعقلانه‎تر نسبت به سال گذشته انجام شود، تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و پاسدار انقلاب اسلامی تمام اهتمام خود را برای برگزاری هرچه باشکوه حماسه 9 دی انجام خواهد داد.

نماینده معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه در برابر هر چیزی که بخواهد مقابل نظام اسلامی قد علم کند حساس است همه موظف هستیم تا از ولایت فقیه که ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است تا پای جان دفاع کنیم.

خاتمی از 9 دی به عنوان یک قیام مردمی یاد کرد و گفت: 9 دی از سر شور و احساس اتفاق نیافتاده بلکه یک حماسه مردمی بصیرت آفرین که بود که در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و پشتیبانی همه جانبه از مقام عظمای ولایت به ثمر نشست.

وی افزود: سپاه نینوا در محورهای تبیینی و روشنگری به مناسبت قیام 9 دی برنامه‎های مختلفی را در دستور کار قرار داده است در این راستا 12 برنامه تدوین شده و سخنرانان نخبه کشوری به این برنامه ها دعوت خواهند شد.

نماینده معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه تبیین دو واژه فعال سیاسی و فعال فتنه نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شود، اظهار کرد:سپاه اجازه نمی‌دهد کسی به عنوان فعال سیاسی در جامعه فتنه‌گری کند و فعالان فتنه به سبقه گذشته‎شان ادامه دهند.

خاتمی از برپایی موکب و ایستگاه صلواتی به مناسبت قیام مردمی 9 دی توسط سپاه ناحیه گرگان خبر داد و گفت: بیانیه تمام اقشار بسیج به مناسبت قیام 9 دی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

/فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار