استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای، سرپرستان دو معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را منصوب کرد.

انتصاب سرپرستان دو معاونت استانداری

سید مناف هاشمی در این احکام، میرمحمد غراوی را با حفظ سمت و تا تعیین تکلیف و انتخاب معاون به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و عبدالرضا چراغعلی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب کرد. 

در متن این احکام آمده است:

 

جناب آقای میرمحمد غراوی

سلام علیکم

 با توجه به تعهد، تخصص و تجربه مفید جنابعالی، تا تعیین تکلیف معاون جدید، با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری" منصوب می شوید.

امید است با هماهنگی اینجانب و مدیران کل معاونت فوق الذکر و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و در سایه الطاف الهی موفق و مؤید باشید.

 

همچنین در حکم دیگری آمده است:

 

 جناب آقای عبدالرضا چراغعلی

 سلام علیکم

 با عنایت به حسن سوابق و شایستگی‌های فردی شما تا تعیین تکلیف و انتخاب معاون با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری" منصوب می شوید.

انتظار دارم با هماهنگی مدیران کل معاونت در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه و با هماهنگی اینجانب و در سایه الطاف الهی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، میرمحمد غراوی در حال حاضر، معاون هماهنگی امور عمرانی و عبدالرضا چراغعلی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان می‌باشند.

انتهای پیام/ استانداری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار