نخستین کافه کارآفرینی استان گلستان با هدف برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان در گرگان افتتاح شد.

افتتاح نخستین کافه کارآفرینی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ با هدف برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان و صاحبان ایده و سرمایه و با حضور مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس کانون کارآفرینان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و کارآفرینان بخش خصوصی در گرگان راه اندازی شد.

موسی بی باک مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان در این جلسه اظهار کرد: کافه کارآفرینی فضایی است که برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با سرمایه گذاران و دانشجویان را تسهیل می‌کند.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب جهت ارتباط مراکز مشاوره و شتاب دهنده ها با صاحبان ایده، سرمایه گذاران و کارآفرینان و ایجاد فضای تعاملی مناسب بین آنان از دیگر اهداف راه اندازی کافه کارآفرینی است.

بی باک تصریح کرد: درکافه کارآفرینی، تیم ها و گروه‌های مختلف اعم از سرمایه داران، کارآفرینان، صاحبان ایده و ...بایکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند و در جهت اجرای پروژه های کاری و نوآورانه با یکدیگر همکاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری، ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی و استفاده از مصنوعات و فضا درتغییر رفتار و ساختار از جمله وظایف کافه کارآفرینی است.

مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان اذعان کرد: مسئولین و صاحب منصبان دولتی که در اکوسیستم کارآفرینی کشور نقش آفرین هستند، مدیران کسب و کارهای موفق( کسب و کارهای بزرگ و مشهور)، شرکتهای نوپا یا استارت آپ ها، سرمایه گذاران، شتابدهنده ها و تیم ها و گروه های اجتماعی که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند، از جمله گروه هایی هستند که می توانند در کافه کارآفرینی فعالیت و نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ استانداری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار