مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر:

امام جمعه اهل سنت آزادشهر قتل امام جمعه اهل سنت را در گلستان محکوم کرد.

قتل امام جمعه اهل سنت را محکوم می کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پی به قتل رساندن مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد استان گلستان، مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر با انتشار پیامی این قتل را محکوم کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: ضایعه دلخراش قتل ناجوانمردانه مولوی عبدالغفور جمالزهی که سال‌های متمادی در درس تفسیر و حدیث، فقه و اصول فقه نزد این حقیر، با اخلاص و ارادت خالصانه حضور داشتند همه ما اعم از مدرسین، طلاب حوزه علمیه فاروقیه گالیکش و مردم متدین این خطه را در غم اندوه فرو برد.

از تمامی مؤمنین بالأخص خانواده و بستگان آن شهید والا مقام و طایفه بزرگوار رخشانی تقاضا می‌شود با سعه صدر، درایت و حکمت پیگیر این موضوع باشند و از خداوند متعال خواستارم که عامل یا عوامل این خون ناحق را هر چه زودتر رسوا نموده و به دست قانون حق بسپارد.

مولوی گرگیج همچنین گفت: از مسئولین امنیتی خواستاریم که با درایت کامل عامل یا عوامل این حادثه را شناسایی نموده تا تسلی خاطر برای اعضای خانواده و مردم این منطقه شود.

صبح امروز سه شنبه (۶ آذر ۹۷) مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جمعه اهل سنت روستای رضاآباد بخش فندرسک بعد از اقامه نماز صبح درحال برگشتن به منزل توسط عوامل ناشناس به ضرب گلوله به قتل رسید.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار