مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اعلام کرد: از مجموع ۲۰ دوربرگردان عریض پیش بینی شده برای استان، ۱۰ دوربرگردانی که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل کشور ساخته می‌شود با حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود.

۱۰ دور برگردان ایمن استان با حدود ۱۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ "مهدی میقانی" در مراسم متمرکز احداث این ۱۰ دوربرگردان که با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس و سایر مسوولان استانی در محدوده سرخنکلاته گرگان برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با مکاتبات و پیگیری‌های مکرر و نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور توانستیم مجوز احداث ۲۰ دوربرگردان عریض و ایمن را در معابر بزرگ راهی و چهار خطه برای سال های ۹۷ و ۹۸ در استان بگیریم.

میقانی بدون اشاره به نقاط پیش بینی شده برای احداث این دور برگردان‌ها گفت: تمام نقاط پر تصادف و یا نقاط مستعد خطر با ریسک تصادف بالا در استان توسط کمیته بازدید راه ها ارزیابی و اولویت ها به کمیسیون ایمنی راه های استان ارسال و مناطق مورد نظر پس از تصویب در این کمیسیون اعلام خواهد شد.

به گفته وی، ۱۰ دوربرگردان دیگر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ساخته خواهد شد.

وی، احداث دوربرگردان در بریدگی موصوف به لردگاز به همراه بریدگی سرخنکلاته در شرق گرگان را از جمله بریدگی های در دست ساخت این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

آخرین حادثه خطر ساز در دور برگردان‌های گلستان موجب مرگ تقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی و دو نفر از مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عصر بیست و چهارم آبان ماه گذشته شد.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که در ۱۵۰ کیلومتر از بزرگراه های آن ۸۰ بریدگی و ۹۷ تقاطع همسطح فرعی و اصلی وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار