معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت راه‌های ارتباطی استان ابلاغ شده که به تدریج هزینه می‌شود.

اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های استان گلستان

به گزارش گلستان24؛به ‌نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت راه‌های ارتباطی استان ابلاغ شده که به تدریج هزینه می‌شود.

وی افزود: بخشی از این اعتبارات با انتخاب پیمانکار صرف روکش آسفالت هفت محور آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق)، بزرگراه گرگان - کردکوی، گرگان - آزادشهر، گرگان - آق قلا، اینچه برون، جاده قدیم گرگان-بندرگز و گرگان - شاهرود (توسکستان) خواهد شد.

مصدقی، اقدامات حفاظتی به طول ۲۰۰ کیلومتر در راه های ارتباطی آسیب دیده با استفاده طرح فوگ سیل (درزگیری) یا چیپ سیل (اجرای لایه قیر تندشکن برای مسیرهایی که ترافیک روزانه کمتراز ۳۰۰ خودرو دارد) به منظور افزایش عمر آسفالت را از دیگر برنامه ‌های نگهداری محورهای ارتباطی استان در سال جاری برشمرد.

وی ادامه داد: تهیه و مرمت حفاظ و گاردیل ها با هدف افزایش ایمنی جاده ها، خط کشی جدید راه ها به طول یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر و انتخاب شرکت های مراقبت و حفاظت از حریم جاده‌های استان از دیگر برنامه های این معاونت است.

به گفته معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گلستان دارای پنج هزار کیلومتر راه آسفالته است  که دوهزار و ۴۰۰ کیلومتر آن در مناطق روستایی واقع است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار